اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050269485607

نخستین گام در اجرای مصوبه 237 برداشته شد

کاهش تعرفه پهنای باند بین زیرساخت و شاتل

کد: 1395050269485607

https://goo.gl/NKEUHX

، تهران , (اخبار رسمی): قرارداد جدید بر اساس نرخ های مصوبه 237 برای کاهش تعرفه پهنای باند بین شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت شاتل ( آریا رسانه تدبیر ) امضاء شد.

نخستین گام در اجرای مصوبه 237 برداشته شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی زیر ساخت ،این قرارداد جدید که پس از تعیین تکلیف بدهی فی مابین و در راستای مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات به امضاء رسید کاهش تعرفه پهنای باند را برای کاربران نهایی وارد فاز عملیاتی کرد .

مجید میرزایی مدیر کل امور تجاری شرکت ارتباطات زیرساخت پس از امضای این قرارداد گفت: امروز این شرکت  بر اساس مصوبه 237 سازمان تنظیم مقررات اقدام به امضای قرارداد با شاتل کرد و ما از امروز قیمت تعرفه پهنای باند را برای شاتل ، بر اساس این مصوبه محاسبه خواهیم داد.

 محمد حسن شانه ساز زاده رئیس هیأت مدیره شاتل نیز گفت: این تغییرات و کاهش تعرفه پهنای باند  مشترک نهایی حاصل یک زنجیره قیمتی است  که همه باید رعایت کنندو ما کاهش قیمت ها را از فردا برای کاربران نهایی اعمال می کنیم .

وی تصریح کرد: امیدواریم با نظارت سازمان تنظیم مقررات و حمایت های وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات همه حلقه های این زنجیره  مانند زیرساخت به وظایف و تکالیف خود در راستای اجرای این مصوبه عمل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارتباطات زیر ساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی شبکه های مادر مخابراتی (شبکه ارتباطات زیرساخت)کشور و نیز کارگزار سیاست های حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش ارتباطات ، با بهره مندی از سرمایه های انسانی و فنی و با توجه به جغرافیای سیاسی بی نظیر ایران در افق 1404 ، شرکتی خواهد بود :«پیشران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ، اول در منطقه (هاب منطقه )،تأثیرگذار در توزیع ظرفیت های ارتباطی جهان ». دست یافته به جایگاه برتر ترانزیت ارتباطات در سطح منطقه (قطب ارتباطی )، پیشران توسعه (کمی و کیفی )*بخش ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور متکی بر فناوری های نوین امن و دارای جایگاه برتر منطقه، پیشرو در معرفی و ارائه سرویس های نوین ارتباطی در داخل کشور،مشتری مدار و پاسخگویی درخواست مشتریان در کوتاه ترین زمان ، با کمترین هزینه و متناسب با سطح خدمات درخواستی،مؤثر و نقش آفرین در مجامع و اتحادیه های بین المللی و دارای تعامل سازنده با بازار جهانی را می توان مهمترین ویژگیهای شرکت در افق چشم انداز این شرکت دیده شده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]