اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050369580079

برای دوره بیست و دوم برگزار می شود

آزمون تأسیس شرکت حمل ونقل بین المللی کالا

کد: 1395050369580079

https://goo.gl/BBZtXd

، تهران , (اخبار رسمی): بیست و دومین آزمون تأسیس شرکت های حمل ونقل بین المللی کالا 15 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

آزمون تأسیس شرکت حمل ونقل بین المللی کالا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط‌ عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، محمدجواد عطرچیان، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان با بیان این خبر اظهار داشت: پیرو اطلاعیه قبلی (شماره یک) کارت ورود به جلسه متقاضیان واجد شرایط، از روز یکشنبه 9 مرداد ماه لغایت پنجشنبه 14 مرداد ماه با مراجعه به تارنمای ثبت‌نام، قابل چاپ و دریافت است. محل و زمان‌بندی آزمون، ضمن اعلام در تارنمای ثبت‌نام، بر کارت ورود به جلسه، چاپ می‌شود.

عطرچیان همچنین یادآور شد: درخصوص احراز سابقه کار مفید متقاضیان به‌لحاظ اشتغال در امر حمل‌ونقل بین‌المللی در شرکت های حمل‌ونقل بین‌المللی کالا، ارائه برگه (چاپ) سوابق پرداخت حق بیمه از سامانه (تارنما) تامین اجتماعی، کفایت داشته و ضرورتی به ممهور کردن آن در سازمان تامین اجتماعی نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهداری و حمل و نقل جاده ای

در سال 1382 شورای عالی اداری کلیه وظایف، نیروی انسانی، تجهیزات، تعهدات و اعتبارات معاونت راهداری وزارت راه و ترابری به سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور منتقل و معاونت مذکور از تشکیلات وزارت راه و ترابری حذف شد و وظایف و اداره امور دبیرخانه شورای عالی ترابری کشور از سازمان منتزع و به وزارت راه و ترابری منتقل گردید و نام سازمان به «سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان