اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050370085428

مراسم بدرقه المپین های پایتخت برگزار شد

کد: 1395050370085428

http://goo.gl/1LZP5P

، تهران , (اخبار رسمی): در جریان مراسم بدرقه ورزشکاران استان تهران اعزامی به بازی های المپیک و پاراالمپیک ریو2016 از المپین های پایتخت تجلیل شد.

مراسم بدرقه المپین های پایتخت برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، این مراسم ظهر امروز(یکشنبه) با حضور استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و رؤسای هیئت های ورزشی در سالن آمفی تئاتر استانداری تهران برگزار  و طی آن از المپین های پایتخت تجلیل شد.
در این مراسم، از المپین های حاضر و غایب که جمعاً 11 ورزشکار المپیکی و 15 ورزشکار پاراالمپیکی بودند، قدردانی شد.
در این برنامه که یک حرکت نمادین به منظور تجلیل از المپین های استان تهران در آستانه اعزام به المپیک ریو صورت گرفت، چهره هایی چون حمید سوریان، احسان حدادی، احسان روزبهانی، سعید مولایی، الهه احمدی، مهدی مهدوی و حمزه زرینی به دلیل حضور در اردوهای داخلی و خارجی غایب بودند، اما از قهرمانانی چون حسن رحیمی، لیلا رجبی، علی پاکدامن و محمد جعفر مرادی، توسط مهندس هاشمی، چاووشی، محمد امامی امین، رضا گل محمدی و فاطمه سلیمی رئیس گروه هماهنگی بانوان اداره کل با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.
همچنین از ورزشکاران پاراالمپیکی، حامد صلحی پور، علی صادق زاده، علی محمد یاری، جاوید احسان شکیب، مهدی زمانی، مریم سلطانی، صادق بیگدلی، محمد هادی اطهر و مهیار سهی تجلیل شد و چهره هایی چون یونس حسنی پور، ابراهیم رنجبر، مجید کاکوش، محدثه کهنسال و داود علی پوریان از غایبان این مراسم بودند.
دراین مراسم المپین های حاضر، ضمن تقدیر از استانداری تهران و اداره کل ورزش و جوانان استان به خاطر برگزاری این برنامه، این حرکت را موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای کسب موفقیت در ریو2016 دانستند و از ملت شریف ایران خواستند با دعای خود، قهرمانان ایران را در بازیهای المپیک و پاراالمپیک حمایت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش