اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050470435424

در راستای مصوبه 237 رگولاتوری

ایرانسل اینترنت همراه را 20 درصد ارزان کرد

کد: 1395050470435424

http://goo.gl/6KemQj

، تهران , (اخبار رسمی): با جلسه مشترک شرکت ارتباطات زیرساخت و ایرانسل، اجرای مصوبه 237 رگولاتوری عملیاتی شد.

ایرانسل اینترنت همراه را 20 درصد ارزان کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با ابلاغ مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، طی جلسه‌ای با حضور محمدجواد آذری جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شرکت ایرانسل، این مصوبه عملیاتی شد.

بر این اساس، ایرانسل از بامداد روز اول مرداد ماه 1395 تعرفه‌های مصرف آزاد اینترنت همراه خود را با 20 درصد کاهش، به 0.4 ریال ازای هرکیلوبایت برای سیمکارت‌های دائمی تغییر داد.
ایرانسل با ارائه بسته‌های متنوع از نظر حجم و زمان مصرف، متنوع‌ترین سبد محصولات اینترنتی تلفن همراه را بدون محدودیت در فناوری در اختیار مشترکان قرار داده است. در بسته‌های اینترنت ایرانسل، محدودیت سرعت وجود ندارد و استفاده از فناوری نسل‌های 2G، 3G و 4G/LTE تعرفه یکسانی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]