اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951223244365424

با حمایت ایرانسل

جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار شد

کد: 13951223244365424

https://goo.gl/k8HReq

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین دوره جشنواره ملی بازی‌های رایانه‌ای تهران، 21 اسفند 95 طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به کار خود پایان داد.

جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این جشنواره با هدف گردهم آوردن جامعه بازی‌سازان برگزار شد و برنامه‌ریزی برای آن به گونه‌ای رقم خورد تا تمامی توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای در فضایی رقابتی و سالم گردهم آیند و آثار خود را برای قرار گرفتن در جایگاه نخست، آماده کنند.

ایرانسل نیز با حضور در این جشنواره و در نخستین گام همکاری با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان متولی حاکمیتی این حوزه، از بازی‌های برتر در زمینه‌های فنی، اقتصادی و تبلیغاتی پشتیبانی کرده است. ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، با ارائه شبکه گسترده اینترنت پرسرعت همراه در نسل‌های 2، 3، 4 و 4.5 و نیز ارائه گسترده‌ترین شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE)، زیرساخت ارتباطی مطلوبی را با هدف برآورده کردن نیازهای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای فراهم کرده است.
همچنین حمایت از توسعه کسب و کار در بازار بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی، فراهم کردن بستری پایدار در شبکه اینترنت پرسرعت خانگی (TD-LTE) برای مصرف‌کنندگان بازی‌ها، کمک به ترویج فرهنگ اسلامی- ایرانی، از جمله اهداف ایرانسل در نخستین گام همکاری با «بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای» به عنوان متولی حاکمیتی این حوزه اعلام شده است.
نخستین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، بهمن ماه ۱۳۹۰ توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در کنار نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای برگزار شده بود. به گفته دبیر این جشنواره، امسال تعداد 206 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که در مقایسه با دوره‌های قبل یک رکورد محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]