اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951217242495424

قرارداد ایرانسل با دو اپراتور مجازی نهایی شد

کد: 13951217242495424

https://goo.gl/EuT97R

، تهران , (اخبار رسمی): قرارداد همکاری ایرانسل با دو اپراتور مجازی «نگین ارتباطات آوا» و «همراه هوشمند آینده» نهایی شد.

قرارداد ایرانسل با دو اپراتور مجازی نهایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این دو اپراتور قرار است علاوه بر مبادرت به ارایه خدمات تلفن همراه در حوزه‌های نوظهوری چون خدمات پرداخت همراه نیز به صورت گسترده و متمرکز با ایرانسل همکاری کنند.

پیش از این ایرانسل اعلام کرده بود تلاش دارد تا با همه اپراتورهای مجازی به نتیجه رسیده و حتی شرایط را به گونه‌ای پیش ببرد که با تمام آن‌ها قرارداد همکاری داشته باشد.
علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل، در مراسم رونمایی از پروژه‌ها و دست‌آوردهای این شرکت در بهمن ماه سال‌جاری، در حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفته بود: «تاکنون 22 شرکت که متقاضی فعالیت در حوزه اپراتور مجازی بوده‌اند  با ایرانسل مذاکراتی داشته‌اند. از این تعداد، ایرانسل با دو شرکت «نگین ارتباطات آوا» و «همراه هوشمند آینده» به مرحله عقد قرارداد رسیده ‌است».
اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه یا (Mobile Virtual Network Operator)اMVNO یک اپراتور تلفن همراه است که خود عملأ دارای بستر فنی انتقال داده نیست و به‌واسطه عقد قرارداد با اپراتورهای دارای شبکه انتقال داده  این خدمات را به صورت عمده خریداری و با نشان تجاری و برند خود در بازار خرده‌فروشی عرضه می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]