اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951225244945424

سرویس جدید ایرانسل برای ناشنوایان راه‌اندازی شد

کد: 13951225244945424

https://goo.gl/z6RC4O

، تهران , (اخبار رسمی): ایرانسل با راه‌اندازی یک سرویس جدید و رایگان، برای نخستین بار در ایران، به مشترکان ناشنوا و کم‌شنوای خود این امکان را داد تا به تماس‌گیرنده اعلام کنند از طریق پیامک با آنها در ارتباط باشد.

سرویس جدید ایرانسل برای ناشنوایان راه‌اندازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در صورتی که ایرانسلی‌های ناشنوا یا کم‌شنوا این سرویس را فعال کنند، یک پیام صوتی مبنی بر اینکه پذیرنده تماس ناشنوا و کم‌شنوا است برای تماس گیرنده پخش می‌شود و او می‌تواند از طریق ارسال پیامک ارتباط را ادامه دهد.

همچنین علاوه بر پیام صوتی، می‌توان پیغام فوق را به صورت متنی نیز برای فرد تماس گیرنده ارسال کرد. در این حالت، یک پیغام فلش با مضمون زیر به فرد تماس‌گیرنده ارسال می‌شود: «سلام، شما با یک فرد ناشنوا یا کم‌شنوا تماس گرفته‌اید. در صورت تمایل، لطفا برای برقراری ارتباط، از طریق پیامک اقدام فرمایید.»

سرویس صوتی آوای ناشنوا با ارسال 44 به 7575 و سرویس پیام متنی ویژه ناشنوایان با ارسال عبارت deaf به 8585 به صورت رایگان قابل فعال‌سازی است.

ایرانسل به عنوان اپراتوری که نوآوری در ارائه خدمات را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است، با ارائه این سرویس به مشترکان ناشنوا و کم‌شنوا، در تلاش است تا امکان برقراری ارتباط موثر را برای این دسته از مشترکان خود فراهم کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]