اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951120233915424

مدیرعامل ایرانسل خبر داد

رشد6 برابری ترافیک دیتا با شبکه ملی اطلاعات

کد: 13951120233915424

https://goo.gl/8U11yZ

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت ایرانسل در رونمایی از پروژه های ایرانسل در حضور وزیر ارتباطات و معاونین وی، این رونمایی ها را با هدف توسعه کسب و کارها بر شمرد و گفت: با رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، توسعه شبکه دسترسی با سرعت بالای ایرانسل رشد قابل توجهی داشته است .

رشد6 برابری ترافیک دیتا با شبکه ملی اطلاعات

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مدیر عامل شرکت ایرانسل در رونمایی از پروژه های ایرانسل در حضور وزیر ارتباطات و معاونین وی، این رونمایی ها را با هدف توسعه کسب و کارها بر شمرد و گفت: با رونمایی از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، توسعه شبکه دسترسی با سرعت بالای ایرانسل رشد قابل توجهی داشته و در این چند ماه اخیر و در این مدت کوتاه رشد 6 برابری در زمنیه ترافیک داخل ایرانسل را داشته ایم.

وی در گزارشی از فعالیت های این شرکت اظهار داشت: از شروع واگذاری پروانه نسل  3و 4 دو سال می گذرد و درعرض 30 ماه گذشته 150 شهر تحت پوشش نسل چهار قرار گرفته است.
وی با بیان این که47 میلیون مشترک فعال داریم افزود: 86 درصد کشور و بخش عمده روستاها تحت پوشش نسل دوم است و بیش از 20 هزار نود شبکه نسل 2 داریم.
مدیر عامل ایرانسل ادامه داد: در زمینه نسل سه هم 1600 شهر و دهستان نسل سوم دارند و بیش از 3/19 میلیون مشترک از خدمات این نسل استفاده می کنند که بیش از 10هزار نود نسل 3 نصب شده است . در زمینه نسل 4 هم بیش از 468 شهر و دهستان دارند که 9/3 میلیون مشترک از آن استفاده و بیش از 7890 شهر نود شبکه نسل 4 نصب شده است.
مدیر عامل شرکت ایرانسل افزود: در زمینه TD-ITE در 132 شهر خدمت ارایه کرده و 1900 نود شبکه فعال شده است.
وی پوشش پهن باند را موجب مصرف 1700 ترابایت دیتا در کشور دانست و گفت: بعد از راه اندازی پهن باند رشد سرانه دیتای همراه مشترکان 15 برابر شده است و  27 میلیون مشترک در زمینه دیتا داریم .
مدیر عامل ایرنسل، با اشاره به مذاکره با 22متقاضی mvno گفت: با دو متقاضی دارای پروانه اپراتور مجازی، نگین ارتباطات آوا و همراه هوشمند آینده در شرف عقد قرار داد هستیم و در حال حاضر قرار داد به سازمان تنظیم ارایه و در مراحل پایانی است.
دزفولی در زمینه تولید محتوای پهن باند نیز گفت: از سال پیش تاکنون در مقدار برنامه های کاربردی بیش از 5 برابر رشد را شاهدیم.
وی از سرمایه گذاری 6/6 میلیارد دلاری در شبکه ایرانسل خبر داد و گفت: در حال حاضر 2 میلیارد دلار ثبت سرمایه گذاری خارجی داریم.
دزفولی در زمینه توسعه بازار نیز به همکاری با 700 شرکت داخلی با ایرانسل اشاره کرد و گفت: هدف ما این است که در زمینه تولید محتوا با شرکت های بیشتر قرارداد منعقد بشود و با توجه به پتانسیل استانها پیش بینی می شود که دو برابر رقم فعلی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]