اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951210239915424

برای چهارمین سال متوالی

ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان گرفت

کد: 13951210239915424

https://goo.gl/iIr53N

، تهران , (اخبار رسمی): ایرانسل تنها اپراتور دریافت‌کننده تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد

ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان گرفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل؛ این اپراتور به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای چهارمین سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد. رضایت‌مندی حداقل 90 درصدی مشتریان، از موارد الزامی در فرآیند ارزیابی برای اخذ این تندیس ملی است.

شانزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، صبح روز دوشنبه، 9 اسفند 95 در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
این تندیس بر اساس مفاد آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل و به استناد مصوبه شورای سیاست‌گذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، به ایرانسل اعطا شد.
ایرانسل در سال‌های گذشته و در چهار دوره متوالی برگزاری این جشنواره، موفق به کسب تندیس و گواهینامه‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]