اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050470525723

درمان جای جوش با رادیو فرکانس

سه ماهه پوستتان را ترمیم کنید

کد: 1395050470525723

http://goo.gl/nx3nTe

، تهران , (اخبار رسمی): دانشمندان بهترین درمان برای اسکار آکنه را رادیو فرکانس می دانند..

سه ماهه پوستتان را ترمیم کنید

به گزارش اخبار رسمی ،برایان جی سیمونز ،از دانشمندان بخش پوست و جراحی پوستی دانشگاه پزشکی میامی میلر  در این باره  می گوید :یکی از اهداف اصلی این پژوهش پرتو نور در درمان با کمترین سایندگی برای اسکار آکنه است که شامل تکنیک های تهاجمی جراحی، subclusion، لایه برداری شیمیایی، لیزر زخم کننده و لیزر فرکشنال است.
 رادیو فرکانس چه  می کند؟
این عمل با عبور جریان از طریق غشاء میانی پوست در عمق تنظیم شده برای تولید زخم حرارتی کوچک در زیر پوست انجام می شود، که گفته می شود: باعث تحریک فرایند بازسازی غشاء میانی پوست ، در برگشت تولید کلاژن های جدید و تضعیف عیوب اسکار می شود.
سیمونز و گروهش تمام فرآیندهای رادیو فرکانس موجود در دسترس را بررسی کردند، و متوجه شدند که راه حل های موثرتری شامل تکنیک های میکرو سوزنی دوقطبی و فرکشنال دوقطبی بهترین نتایج برای آکنه زخم را نشان میدهد.
بهبود اسکار (جای جوش) تا 75٪
با استفاده از این روشها، بهبود 25٪ تا 75٪ پس از سه تا چهار جلسه درمان با استفاده از یک تا دو گذر از تجهیزات رادیو فرکانس در هر جلسه را می توان انتظار داشت.
عوارض جانبی مختلف بعد از درمان، شامل درد گذرا، التهاب و پوسته پوسته شدن مشاهده شده است، اما پس از مدتی علائم ناپدید می شوند، دانشمندان دریافتند که نتایج مطلوب معمولا حدود سه ماه پس از درمان می تواند دیده می شوند.
گروه تحقیقاتی می گوید در حال حاضر مطالعات بیشتری برای مدیریت و تعیین بهترین نوع درمان رادیو فرکانس برای هر نوع خاص از اسکار آکنه انتظار می رود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دکتر عبیدی

شرکت دکتر عبیدی در سال 1325 فعالیت خود را به عنوان اولین واحد تولید دارو در کشور با تولید قرص‌های دارویی آغاز کرد و بعد از مدتی شروع به تولید محصولات آرایشی بهداشتی کرد. بنیانگذار این شرکت، دکتر غلامعلی عبیدی می‌باشد که در خرداد سال 1299 شمسی‌ پای به جهان گذاشت. ایشان در سال 1317 وارد دانشکده طبّ و داروسازی دانشگاه تهران شده و با اخذ درجه دکتری در رشته داروسازی فارغ‌التحصیل شدند. اولین پروانه دارویی توسط وزارت بهداری به دکتر عبیدی اعطا شد و در دوران فعالیتش خدمات ارزنده و شایانی را انجام دادند. وی در سال 1383 در اوج افتخار ملی‌ و با عنوان پدر صنعت داروسازی ایران چشم از جهان فرو بست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی