اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614111955723

چرابایداز محصولات بدون پارابن استفاده کنیم

کد: 13950614111955723

http://goo.gl/nXY2Uq

، تهران , (اخبار رسمی): پارابن‌ها یکی‌ از عوامل مسمومیت‌های سلولی و تشکیل غدد سرطانی شناخته می‌شوند.

چرابایداز محصولات بدون پارابن استفاده کنیم؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دکتر عبیدی،پارابن‌ها گروهی از مواد شیمیایی هستند که از اسید بنزوئیک مشتق می شوند. پارابن‌ها  به دلیل خواص ضدّ باکتریایی و جلوگیری از رشد آن‌ها، در گروه مواد نگهدارنده طبقه‌بندی می‌شوند. بر اساس مطالعات انجام شده، پارابن‌ها یکی‌ از عوامل مسمومیت‌های سلولی و تشکیل غدد سرطانی شناخته می‌شوند. به طور خلاصه، سوزش و التهابات پوستی‌، سرطان، افزایش ترشح هورمون استروژن و ایجاد ناباروری در مردان و تاثیرات منفی‌ بر جنین در رحم مادران از عوارض استفاده از پارابن‌ها در محصولات آرایشی‌ و بهداشتی می‌باشد. استفاده از محصولات بدون پارابن‌ مزایای بسیاری برای مصرف کنندگان خواهد داشت. هر چند که تولید محصولات بدون پارابن‌ هزینه‌های بیشتری را بر تولید‌کنندگان تحمیل می‌کند؛ امّا در دراز مدت باعث افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش ریسک ابتلا به بیماریهای صعب‌العلاج می‌شود.

شرکت بهداشتی دکتر عبیدی این افتخار را دارد که برای اولین بار در ایران محصولات بدون پارابن را تولید و عرضه می‌کند. در حال حاضر محصولات مایع ظرفشویی “خاکستر”  شامپوی دوقلو برای موهای زبر “ناتل” و کلیه شامپوهای بدن و بچه “ناتل” را بدون استفاده از نگهدارنده پارابن و فقط با استفاده از نگهدارنده‌های مجاز مورد تأیید اتحادیه اروپا تولید و عرضه  می‌نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دکتر عبیدی

شرکت دکتر عبیدی در سال 1325 فعالیت خود را به عنوان اولین واحد تولید دارو در کشور با تولید قرص‌های دارویی آغاز کرد و بعد از مدتی شروع به تولید محصولات آرایشی بهداشتی کرد. بنیانگذار این شرکت، دکتر غلامعلی عبیدی می‌باشد که در خرداد سال 1299 شمسی‌ پای به جهان گذاشت. ایشان در سال 1317 وارد دانشکده طبّ و داروسازی دانشگاه تهران شده و با اخذ درجه دکتری در رشته داروسازی فارغ‌التحصیل شدند. اولین پروانه دارویی توسط وزارت بهداری به دکتر عبیدی اعطا شد و در دوران فعالیتش خدمات ارزنده و شایانی را انجام دادند. وی در سال 1383 در اوج افتخار ملی‌ و با عنوان پدر صنعت داروسازی ایران چشم از جهان فرو بست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی