اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050671835718

به همت آژانس خلاقیت بی تم برگزار شد

نشست تشکیل تیم برای استارتاپ های جوان

کد: 1395050671835718

https://goo.gl/caucRX

، تهران , (اخبار رسمی): آژانس خلاقیت بی تم، رویداد هفتگی نشست تشکیل تیم برای استارتاپ های جوان را با حضور علی حاج محمدی ( مدیر همیار وردپرس ) و برهان مجیدی ( جوان ترین کار آفرین کشور) در تاریخ 5 مرداد جاری برگزار کرد.

حضور علی جاج محمدی و برهان مجیدی

به گزارش روابط عمومی آژانس خلاقیت بی تم، این نشست به میزبانی دهکده جوانی برج میلاد تهران برگزار شد.

برهان مجیدی مدیر عامل آژانس خلاقیت بی تم هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش استارتاپ ها و کارآفرینان و کمک در تیم سازی آنان بیان کرد و افزود: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقای کیفی فعالان صنعت IT و کار آفرینی  بستر پیشرفت بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

مجیدی درباره زمینه‌ها و نتایج این رویداد گفت: به زودی می توانیم تبدیل به یک رویداد جهانی شویم.

وی مدرسین دوره آموزشی نشست تشکیل تیم برای استارتاپ ها را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت:  علی حاج محمدی، معین قهرمانی و دیگر دوستان همگی از متخصصینی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقای سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

مدیرعامل آژانس خلاقیت بی تم در پایان به برنامه‌های آتی این مجموعه اشاره و تشریح کرد: با عنایت خداوند متعال این رویداد به صورت هفتگی (سه شنبه ها) برگزار خواهد شد و امید داریم بتوانیم، به قشر جوان از جمله کارآفرینان و استارتاپ های جوان خدمت کنیم.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت آژانس خلاقیت بی تم مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس خلاقیت بی تم

گروه بی تم درسال 2012میلادی با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به عرصه تجارت بین المللی گذاشته است. این گروه حاصل یک تفکر تحول‌گراست. این گروه از ابتدا با رویکرد انقلابی در زمینه تبلیغات و بازاریابی،در این مسیر استوار و ثابت قدم است. هدف ما رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش