اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182405718

افتتاح سومین نمایندگی تیم فایندر

کد: 1395052182405718

https://goo.gl/bYgb9P

، تهران , (اخبار رسمی): تیم فایندراستارتاپ ها سومین نمایندگی خود را در اصفهان افتتاح کرد.

حضور و جمایت شرکت دانشجوکیت و گروه مهندسی و توسعه نوید مؤذن

به گزارش روبط عمومی نشست تشکیل تیم برای استارتاپ ها، سومین نمایندگی این رویداد در شهر اصفهان و در تاریخ 20 مرداد سال جاری طی مراسمی با حضور برهان محیدی  موسس و بنیان گذار رویداد تیم فایندر ، میلاد سترگ کوفاندر و نماینده کرج ، نوید موذن مدیرعامل گروه مهندسی و توسعه، طباطبایی  مدیریت دانشجو کیت و نمایندگی اصفهان و با حمایت دو شرکت  دانشجو کیت و گروه مهندسی و توسعه نوید مؤذن افتتاح شد.

برهان مجیدی با اعلام استقبال در شهر اصفهان گفت: به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی در محصولات و خدمات، رشد کمی را هم در گستره کاری خود داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب و کار، تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود؛ از این رو  اگر حمایت های شرکت دانشجوکیت و گروه مهندسی و توسعه نوید مؤذن نبود این رویداد در اصفهان برگزار نمی شد.

میلاد سترگ، کو فایندر و برگزار کننده شهر کرج، گام بعدی را تشکیل این دوره در کرج و شیراز اعلام و گفت: به زودی این رویداد در دو شهر کرج و شیراز شروع به کار خواهد کرد و امید داریم بتوانیم بازخوردهایی همانند تهان درون آن مشاهده کنیم.

وی تاکید کرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن در صنعت استارتاپ داریم و بر اساس برنامه درازمدت از پیش تعریف شده در مسیر آن گام بر می‌داریم.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام این رویداد به  نشانی آدرس https://telegram.me/teamfinder   مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس خلاقیت بی تم

گروه بی تم درسال 2012میلادی با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به عرصه تجارت بین المللی گذاشته است. این گروه حاصل یک تفکر تحول‌گراست. این گروه از ابتدا با رویکرد انقلابی در زمینه تبلیغات و بازاریابی،در این مسیر استوار و ثابت قدم است. هدف ما رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش