اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148945718

ارتقا ذهن، جسم و روح در دوره آموزشی «نما آوای زندگی»

دوره آموزشی فوت کوزه گری در متد tmb

کد: 13950712148945718

https://goo.gl/IsKZbn

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نما آوای زندگی دوره آموزشی فوت کوزه گری در متد tmb را با حضور شرکت کنندگان در تاریخ دوشنبه 12 مهر ماه برگزار کرد.

سمینار فوت کوزه گری / استاد احمد نوری(مبتکر tmb )

آنچه درفوت کوزه گری یادمیگیرید آخرین فوت های یک مربی خودساخته است،

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت نما آوای زندگی،حسن خطیبی مدیر عامل شرکت نما آوای زندگی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش عموم مردم در حوزه tmb (رویکردی ذهنی جهت ارتقا ذهن، جسم و روح) بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با معرفی معجزه tmb در حوزه ی لاغری (لاغری با متد ذهنی وتنها با تفکر) انقلابی در زندگی مردم ایجاد و به مردم بیاموزیم که ذهن آدمی بسیار پرقدرت تر از آن است که می‌پنداریم .

وی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی گفت:این دوره با حضور پانصد نفر شرکت کننده شروعی موفق در برگزاری رویداد های بیشتر در این حوزه است

وی مدرسین دوره آموزشی فوت کوزه گری در tmb را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: استاد احمد نوری مبتکر متد ذهنی tmb در جهان از متخصصی است که می‌تواند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

مدیرعامل نما آوای زندگی در پایان به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: به زودی برنامه های ویژه  این مجموعه در حوزه یادگیری به روش مجازی نیز رونمایی خواهد شد.

 اطلاعات بیشتر در وبسایت شرکت نما آوای زندگی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس خلاقیت بی تم

گروه بی تم درسال 2012میلادی با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به عرصه تجارت بین المللی گذاشته است. این گروه حاصل یک تفکر تحول‌گراست. این گروه از ابتدا با رویکرد انقلابی در زمینه تبلیغات و بازاریابی،در این مسیر استوار و ثابت قدم است. هدف ما رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش