اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052890485718

با هدف ارتقای دانش استارتاپ ها و کار آفرین‌ها برگزار شد

پنجمین تیم فایندر تهران در اخبار رسمی

کد: 1395052890485718

http://goo.gl/tCncYY

، تهران , (اخبار رسمی): رویداد کارآفرینی تیم فایندر تهران با حضور استارتاپ ها و علاقه مندان این حوزه در تاریخ دوره، به میزبانی شرکت اخبار رسمی برگزار شد.

اخبار رسمی حامی و میزبان پنجمین تیم فایندر تهران

به زودی واحد آموزشی و شتابدهنده ی قدرتمند ما فعالیت خود را شروع خواهند کرد و امید داریم که هر دوی این مجموعه ها اهدافی موازی با رویدادمان داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی نشست تشکیل تیم برای استارتاپ های جوان ( تیم فایندر )، برهان مجیدی مدیر عامل «آژانس خلاقیت بی تم» هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش استارتاپ ها و کار آفرینان بیان کرد و افزود: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت it و استارتاپ ، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

او درباره نتایج این دوره آموزشی گفت:تاکنون توانسته ایم رشد فراوانی از نظر کمی داشته باشیم و همچنین امیدواریم همین رشد را به صورت کیفی نیز داشته باشیم.

وی در پایان به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و افزود: به زودی واحد آموزشی و شتابدهنده ی قدرتمند ما، فعالیت خود را شروع خواهند کرد و امید داریم که هر دوی این مجموعه ها اهدافی موازی با رویدادمان داشته باشند.

گفتنی است در این برنامه رسمی از آقایان کثیری  مدیریت اخبار رسمی، سترگ  کوفاندر و برگزارکننده ی کرج، نوید موذن  مدیرعامل گروه مهندسی و توسعه نوید مؤذن و نماینده  اصفهان، مهندس طباطبایی  مدیریت دانشجویان و نمایندگی اصفهان و همچنین  شهرداری تهران، شهرداری اصفهان و مجموعه ی سیتی سنتر اصفهان تشکر و قدردانی شد. 
علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رویداد تیم فایندر  به نشانی http://teamfinder.ir مراجعه فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس خلاقیت بی تم

گروه بی تم درسال 2012میلادی با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به عرصه تجارت بین المللی گذاشته است. این گروه حاصل یک تفکر تحول‌گراست. این گروه از ابتدا با رویکرد انقلابی در زمینه تبلیغات و بازاریابی،در این مسیر استوار و ثابت قدم است. هدف ما رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]