کد: 1395050672185689

با هدف فرهنگسازی و به همت معاونت علمی و فناوری برگزار می شود

اولین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها

کد: 1395050672185689

http://goo.gl/ChdZ1d

، تهران , (اخبار رسمی): اولین و بزرگ ترین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپاد ها با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی برگزار می شود.

اولین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این مسابقات 19 مردادماه امسال با حضور 38 تیم از سراسر کشور برگزار خواهد شد و تا تا 22 مرداد ماه ادامه خواهد یافت. 
مسابقه جام ملی سرعت پهپاد ها بر بام ایران که برای اولین بار در کشور برگزار می شود در نوع خود یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین مسابقات تخصصی پهپادهاست که مرداد ماه امسال رسماً با رقابت شرکت کنندگان آغاز خواهد شد و تا 22 مرداد ماه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.
این مسابقه با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی و به همت انجمن علمی دانشجویی مکاترونیک و هوش مصنوعی دانشگاه شهرکرد برگزار می شود و به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک، با همت و تلاش دستگاه های استانی و کشوری، نمایشگاهی در حوزه ی صنایع نوین فناور با محوریت تلفیق رباتیک و صنایع هوانوردی و با حضور شرکت های دانش بنیان داخلی تدارک دیده شده تا فرصتی برای ایجاد ارتباط میان پایگاه های علمی پژوهشی کشور و صنایع فناور و پیشرو در این حوزه باشد.
این مسابقات به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق وب سایت این رویداد به آدرسwww.nationaldroneracing.ir اطلاعات لازم را دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان