اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050772585428

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان:

آیین نامه استخدام قهرمانان روحیه بخش بود

کد: 1395050772585428

http://goo.gl/6SN6Is

، تهران , (اخبار رسمی): معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در دیدار مشترک وزیر ورزش و جوانان با معاونان و روسای فدراسیون های ورزشی از پرداخت مرحله چهارم اعتبارات تخصیصی به فدراسیون های ورزشی خبر داد.

آیین نامه استخدام قهرمانان روحیه بخش بود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی گزارشی از روند پرداخت های پاداش ها و تخصیص منابع مالی به فدراسیون ها توضیحاتی ارایه داد وضمن پاسخگویی به سوالات حاضران اظهار داشت که وزارت ورزش وجوانان در حوزه مالی به تعهداتش عمل کرده است

وی درخصوص پرداخت پاداش های  ورزشکاران اعزامی به مسابقات ریو نیز توضیحاتی را بیان کرد. معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش وجوانان همچنین از ایین نامه استخدامی قهرمانی در آستانه بازی های المپیک نیز به عنوان یک پاداش روحیه بخش نام برد.
خادم معاون امور مجلس حقوقی و استانهای وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست دقایقی پیرامون مسایل حقوقی فدراسیونهای ورزشی سخن گفت و درادامه  وی به سوالات حقوقی روسای فدراسیونهای ورزشی پاسخ  داد .

درپایان این نشست روسای فدراسیونهای ،شمشیربازی؛ معلولان و جانبازان ،اسکیت ،تنیس،فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای,شنا ، شیرجه و واترپلو و تیراندازی گزارشی کوتاه ارایه کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش