اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050972825428

تیم ملی اسنوکر ایران بر بام جهان ایستاد

کد: 1395050972825428

http://goo.gl/Oj3ln4

، تهران , (اخبار رسمی): تیم ملی ایران یک متشکل از امیر سرخوش و سهیل واحدی با پیروزی در مقابل تیم چین جام قهرمانی رقابت های جهانی اسنوکر تیمی را بالای سر برد.

تیم ملی اسنوکر ایران بر بام جهان ایستاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش، بیلیارد و بولس؛ تیم ملی یران یک امروز جمعه هشتم مردادماه مقابل چین 5 بر 2 به پیروزی رسد.
رقابت های اسنوکر شش توپ و تیمی قهرمانی جهان 30 تیرماه در شرم الاشیخ مصر آغاز شد و هشتم مرداد ماه با قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
تیم های ملی ایران یک، دو و سه در رقابت های تیمی اسنوکر قهرمانی جهان شرکت کردند. تیم های ایران دو و سه در مرحله یک هشتم پایانی متوقف شدند و تیم ایران یک موفق شد جام قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش