اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050972965698

برترین خودروساز دنیا برای آینده صنعت برنامه ریزی می کند

سرمایه گذاری تویوتا در تربیت مهندسان آینده

کد: 1395050972965698

http://goo.gl/xlBgzv

، تهران , (اخبار رسمی): تویوتا اعلام کرد 1.44 میلیون دلار به مرکز مطالعات علم میشیگان کمک می کند تا از این طریق انگیزه و فرصت آموزش نسل بعدی امریکا در زمینه علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضیات را فراهم کند.

سرمایه گذاری تویوتا در تربیت مهندسان آینده

تویوتا در تربیت مهندسان خلاق آینده سرمایه گذاری می کند تا آینده این صنعت را تضمین کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت تویوتا ، کمک مالی 1.44 میلیون دلاری این برند به مرکز مطالعات علم میشیگان با هدف تربیت افراد حرفه ای در زمینه مهندسی  خودرو است، زیرا حمل و نقل آینده دنیا وابسته به این مسأله است که کودکان انگیزه و علاقه لازم برای وارد شدن به کارهای حرفه ای مهندسی را داشته باشند.

جف ماکارویز معاون مرکز مطالعات فنی تویوتا می گوید: تقویت تفکر خلاق در سنین جوانی یک ضرورت است که هم می تواند جوانان آینده را توانمند تر کند و هم می تواند باعث توسعه صنعت شود.

این کمک مالی به منظور تغییر و ارتقای بخش مهندسی  تویوتا ارایه می شود. تویوتا در سال 2012 میلادی بخش تربیت  مهندسان کارآمد نسل آینده را رَاه اندازی کرد و هم اکنون 94 هزار دانش آموز، فکر خلاق و افراد جویای مطالعه و تحقیق در تمام رده های سنی در این بخش حضور دارند.

تویوتا از هشت یال قبل سرمایه گذاری روی دانش آموزان برای تقویت قدرت آنها در زمینه ریاضی و مهندسی و فن آوری را آغاز کرده است و با ادامه این روند می توان به حضور مهندسانی خلاق که طرح های متفاوتی برای حمل و نقل آینده بشر ارائه می دهید، امیدوار بود.

تویوتا برترین خودروساز دنیاست و طی 50 سال گذشته بالغ بر 30 میلیون دستگاه خودرو تولید کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تویوتا

اتوموبیل سازی در این شرکت با تاکید بر تلاش‌های کیشیرو تویودا وبسیاری دیگر از مهندسان تویوتا، سعی دارد به معرفی چگونگی پیشرفت اتومبیل ها وکامیون ها از آغاز، با اتومبیل سواری مدل AA و اولین کامیون مدل G1 تا مدل SA، RS Crown و دیگراتومبیل های سواری تویوتا بپردازد.درسوم نوامبرسال 1938 کارخانه Koromo طی مراسمی افتتاح شد و از آن پس هر ساله در روز سوم نوامبر سالروز تأسیس Toyota Motor Co را جشن می‌گیرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ