اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950705137945698

7600 خودروی تویوتا به کارخانه فراخوانده شدند

فراخوان تویوتا برای پیروس 2016

کد: 13950705137945698

https://goo.gl/97Da6i

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تویوتا 76 هزار دستگاه خودروی پیروس 2016 که در امریکای شمالی فروخته شده بود را به کارخانه فراخواند. دلیل این فراخوان نقص در سیستم ایر بگ های صندلی جلو اعلام شده است که خطر آتش سوزی و تصادف را ایجاد کرده است.

فراخوان تویوتا برای پیروس 2016

سخنگوی تویوتا از مالکان این خودرو در دیگر کشورها خواست برای بررسی نقص فنی به نمایندگی های تویوتا مراجعه کنند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت تویوتا  خودروهای پیروس فروخته شده در بازار  امریکا به کارخانه فراخوانده شده اند. این خودروها که تولید سال 2016 میلادی هستند در سیستم ایر بگ ها دارای نقص هستند.ایر بگ های صندلی جلو خودروهای پیروس به طور ناگهانی  فعال می شوند  و ریسک آسیب رسیدن به سر نشینان و تصادف را به همراه دارد.شرکت تویوتا اعلام کرده است تمامی افرادی که در نمایندگی های رسمی  تویوتا خودروی پیروس 2016 خریداری کرده اند  از طریق پست در مورد این فراخوان مطلع  می شوند .

قرار بر این است سیستم ایر بگ صندلی جلوی خودروهای پیروس  بدون دریافت هزینه با یک سیستم سالم جایگزین شود . سخنگوی تویوتا اعلام کرد تمامی مالکان خودروهای پیروس 2016 باید خودروهای خود را  برای معاینه فنی به نمایندگی های تویوتا ببرند زیرا گزارشها حاکی از آن است در پاره ای موارد حتی در حالت پارک بودن خودرو هم سیستم ایر بگ به صورت ناقص فعال شده است  و احتمال آسیب دیدن خودرو و آتش سوزی را افزایش داده است .

طی دو سال گذشته شرکت تویوتا چندین فراخوان برگزار کرده است که برخی از تحلیل گران از این فراخوانها به عنوان تلاش مثبت تویوتا برای جلب اعتماد مردم در بازار یاد می کنند.اما شمار دیگری این فراخوانها را نشانه نقص فنی خودروهای تویوتا می دانند و بر این باور هستند که سطح ایمنی خودروهای تویوتا در دقت در تولید خودروهای با کیفیت کاهش یافته است .

سخنگوی تویوتا بر این باور است که دلیل فراخوانها توجه بیشتر مسولان شرکت تویوتا به شرایط ایمنی خودروها و سلامت رانندگان آن است  و یک نکته مثبت برای شرکت تویوتا محسوب می شود . وی دلیل  رشد ارزش براند تویوتا در بازار جهانی را همین مساله می داند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تویوتا

اتوموبیل سازی در این شرکت با تاکید بر تلاش‌های کیشیرو تویودا وبسیاری دیگر از مهندسان تویوتا، سعی دارد به معرفی چگونگی پیشرفت اتومبیل ها وکامیون ها از آغاز، با اتومبیل سواری مدل AA و اولین کامیون مدل G1 تا مدل SA، RS Crown و دیگراتومبیل های سواری تویوتا بپردازد.درسوم نوامبرسال 1938 کارخانه Koromo طی مراسمی افتتاح شد و از آن پس هر ساله در روز سوم نوامبر سالروز تأسیس Toyota Motor Co را جشن می‌گیرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]