اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193125698

همکاری موسسه مطالعاتی تویوتا و دانشگاه میشیگان آغاز شد

بودجه 22 میلیون دلاری تویوتا در بخش مطالعات

کد: 1395053193125698

http://goo.gl/LP8v0Z

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه مطالعاتی تویوتا برای مطالعه روی ساخت خودروهای خودکار و پروژه های رباتیک پیشرفته با دانشگاه میشیگان همکاری می کند و 22 میلیون دلار سرمایه را برای اجرای این پروژه تخصیص داده است.

سرمایه گذاری تویوتا در بخش مطالعاتی

دانشگاه میشیگان به منطور توسعه زیر ساخت های صنعتی با بخش صنعت و بخش دولتی امریکا همکاری زیادی دارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت تویوتا, این برند22 میلیون دلار برای مطالعه مشترک در زمینه خودروهای بدون راننده و پروژه های رباتیک پیشرفته سرمایه گذاری کرده است.

قرار است این  کار مطالعاتی با همکاری دانشگاه میشیگان امریکا انجام شود. طبق این توافق موسسه مطالعاتی تویوتا  22 میلیون دلار سرمایه را طی 4 سال در اختیار پژوهشگران قرار می دهد و این کار مطالعاتی با همکاری اساتید برجسته بخش رباتیک دانشگاه میشیگان و اساتید برجسته بخش مکانیک و الکترونیک این دانشگاه انجام می شود .

دانشگاه میشیگان آمریکا با بخش صنعت این کشور فعالیت گسترده ای  دارد و مطالعات زیادی در جهت توسعه زیر ساخت های صنعتی در آمریکا را انجام داده است. قرار بر این است دانشگاه میشیگان فراخوانی برای دریافت کارهای مطالعاتی اخیر در زمینه  چالش‌های موجود در صنعت حمل و نقل و ربات‌های خانگی برگزار کند و با کمک این فعالیت‌های مطالعاتی ایده های تازه مورد نیاز برای آغاز کار مشترک با شرکت تویوتا را به دست آورد.

جک هو معاون تیم مطالعاتی دانشگاه میشیگان در این مورد گفت: در تلاش هستیم تا از طریق مشارکت در پروژه های شرکتی و دولتی انقلابی را در صنعت حمل و نقل ایجاد کنیم و خودروهای خودکار(خودروهایی که بدون نیاز به راننده حرکت می‌کنند) را به بازار ارایه دهیم .

وی افزود: از طرف دیگر ارتقای سطح ایمنی خودروها و افزایش کارایی مصرف انرژی هم  از مسایل دیگری است که در این پروژه مشترک به دنبال آن هستیم.

گفتنی است موسسه مطالعاتی تویوتا، یکی از زیر مجموعه های تویوتا موتور آمریکای شمالی است  که در سال 2015 میلادی راه اندازی شد و هدف اصلی راه اندازی آن تقویت ساختار مطالعاتی براند تویوتا  است. سرمایه این موسسه در ابتدای کارش یک میلیارد دلار بود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تویوتا

اتوموبیل سازی در این شرکت با تاکید بر تلاش‌های کیشیرو تویودا وبسیاری دیگر از مهندسان تویوتا، سعی دارد به معرفی چگونگی پیشرفت اتومبیل ها وکامیون ها از آغاز، با اتومبیل سواری مدل AA و اولین کامیون مدل G1 تا مدل SA، RS Crown و دیگراتومبیل های سواری تویوتا بپردازد.درسوم نوامبرسال 1938 کارخانه Koromo طی مراسمی افتتاح شد و از آن پس هر ساله در روز سوم نوامبر سالروز تأسیس Toyota Motor Co را جشن می‌گیرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ