اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174775698

سرمایه گذاری تویوتا در پیش بینی نیاز مصرف کنندگان آینده باعث شد

تویوتا خلاق ترین برند خودروسازی دنیا شد

کد: 1395051174775698

https://goo.gl/UqezFQ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تویوتا به دلیل طراحی متفاوت و مهندسی پیشرفته و تکنولوژی بالای خودرها به عنوان تنها برند خودروسازی در میان 20 شرکت خلاق دنیا معرفی شد.

تویوتا خلاق ترین براند خودروسازی دنیا شد

ادر سال 2015 میلادی برای دومین سال متوالی تویوتا عنوان خلاق ترین برند خودروسازی توسط اتحادیه مالکان سرمایه های فکری انتخاب شد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت تویوتا. این برند خلاق ترین براند خودروسازی در دنیا معرفی شده است که به گفته مقامات تویوتا به دلیل تعهد تویوتا در پیش بینی نیاز مصرف کنندگان آینده خودرو و تلاش برای تامین نیازهای حمل ئو نقلی آنها  است.

اتحادیه مالکان سرمایه های فکریIPO تویوتا را به عنوان تنها برند خودروسازی معرفی کرد که بالاترین  شمار ثبت اختراعات را داشت و سرمایه گذاری  زیادی در تولید خودروهایی متفاوت  و خلاقانه کرده بود. در سال 2015 میلادی تویوتا 1636 حق ثبت اختراع داشت و شمار اختراعات ثبت شده توسط این برند در سال هشت سال گذشته از تمام برندهای خودروسازی بیشتر بود. همین مساله سبب شد تا تویوتا خلاق ترین برند خودروسازی دنیا نام بگیرد.

تلاش تویوتا برای ارتقای سطح تکنولوژی  تولیدات خود به گونه ای که نیاز مصرف کنندگان آینده را پاسخ گوید سبب شدتا بخش مطالعاتی و طراحی  این برند بسیار فعال تر از دیگر خودروسازها باشد.مدیر نمایندگی امریکای تویوتا در این مورد می گوید:"ما به دنبال این هستیم که رانندگی با تویوتا را به یک تجربه فوق العاده و خوب تبدیل کنیم.  طراحی و کیفیت خودروهای تویوتا متناسب با نیاز آیندگان است و به همین دلیل سهم زیادی از بودجه تویوتا صرف مطالعه و تحقیق می شود.همین تعهد تویوتا برای مطالعه نیاز آیندگان باعث ماندگاری این براند در بازار جهانی و تبدیل شدن ان به خلاق ترین برند خودروساز شده است." 

این دومین سال متوالی است که تویوتا  به دلیل طراحی متفاوت و مهندسی پیشرفته و سطح بالای تکنولوژی  و تعهد به تولید خودروهای با کیفیت و قابل اعتماد موفق شده  عنوان خلاق ترین برند خودروسازی را بدست آورد .از طرف دیگر تویوتا به عنوان تنها برندی که می تواند در پیش بینی و مهندسی خودروهای آینده پیشگام باشد معرفی شده است .

اتحادیه مالکان سرمایه های فکری  شرکت تویوتا را میان 20 شرکت خلاق دنیا قرار داده است  و دیگر شرکتهای خلاق این فهرست را می تئان گوگل،  اپل، آی بی ام و در نهایت مایکروسافت دانست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تویوتا

اتوموبیل سازی در این شرکت با تاکید بر تلاش‌های کیشیرو تویودا وبسیاری دیگر از مهندسان تویوتا، سعی دارد به معرفی چگونگی پیشرفت اتومبیل ها وکامیون ها از آغاز، با اتومبیل سواری مدل AA و اولین کامیون مدل G1 تا مدل SA، RS Crown و دیگراتومبیل های سواری تویوتا بپردازد.درسوم نوامبرسال 1938 کارخانه Koromo طی مراسمی افتتاح شد و از آن پس هر ساله در روز سوم نوامبر سالروز تأسیس Toyota Motor Co را جشن می‌گیرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ