اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193185698

تویوتا برای کودکان برگزار می کند

برگزاری مسابقه نقاشی خودروی رویایی شما

کد: 1395053193185698

http://goo.gl/kRs00V

، تهران , (اخبار رسمی): تویوتا برای دهمین سال متوال نمایشگاه نقاشی "خودروی رویایی شما" رابرای کودکان برگزار می کند و تا کنون 800 هزار نقاشی از 80 کشور دنیا در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

سرمایه گذاری تویوتا در بخش مطالعاتی

شرکت تویوتا برگزاری این مسابقه را برای آگاهی یافتن از دیدگاه نسل آینده در مورد نحوه جابجایی ضروری می دانN

به گزارش اخبار رسمی به نقل از تویوتا, این شرکت فراخوانی برای کودکان ایجاد کرده است تا آنها در نقاشی هایی از خودروهای مطلوب خود در آینده  بکشند و برای این شرکت ارسال کنند. این که بزرگترین مسابقه نقاشی برای کودکان دنیا است " نمایشگاه نقاشی خودروی رویایی شما" نام دارد و دفتر اصلی  تویوتا در ژاپن مسئول برگزاری آن است . 

این نمایشگاه با هدف آشنا شدن با تخیلات بچه ها در مورد نحوه جابجایی در سالهای آتی برگزار شده است و قرار است بر روی ایده های ارسال شده توسط نقاشی بچه ها هم مطالعاتی انجام شود و در صورتی که ایده ای مناسب  و قابل اجرا بود  به عنوان ایده ای برای ساخت خودروهای آینده استفاده شود.

این نمایشگاه  تا کنون 800 هزار نقاشی از کودکان 80 کشور دنیا دریافت کرده است و قرار است در هفته آخر ماه اوت سال 2016 میلادی  به نمایش گذاشته شود. داوران این نمایشگاه در دفتر مرکزی  تویوتا در ژاپن هستند و برنده در روز  آخر ماه اوت در جشنی که از پیش اعلام خواهد شد معرفی می شود و در صورتی که طرح قابل اجرا باشد توسط تویوتا خریداری خواهد شد.

این نمایشگاه در رده های سنی مختلف نقاشی می پذیرد و تنها شرط سنی این است که شرکت کننده کمتر از 14 سال سن داشته باشد و نمایشگاه هر گروه سنی به طور مجزا برگزار می شود.

این دهمین سال متوال است که تویوتا نمایشگاه نقاشی "خودروی رویایی شما " را برگزار می کند و هر سال برنده  مسابقه به همراه خانواده درجه  اولش برای دریافت جایزه و شرکت در جشن تویوتا  به ژاپن دعوت میشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تویوتا

اتوموبیل سازی در این شرکت با تاکید بر تلاش‌های کیشیرو تویودا وبسیاری دیگر از مهندسان تویوتا، سعی دارد به معرفی چگونگی پیشرفت اتومبیل ها وکامیون ها از آغاز، با اتومبیل سواری مدل AA و اولین کامیون مدل G1 تا مدل SA، RS Crown و دیگراتومبیل های سواری تویوتا بپردازد.درسوم نوامبرسال 1938 کارخانه Koromo طی مراسمی افتتاح شد و از آن پس هر ساله در روز سوم نوامبر سالروز تأسیس Toyota Motor Co را جشن می‌گیرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسابقه و فراخوان