اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073485358

درگاه خدمات کارتی بانک سینا راه اندازی شد

کد: 1395051073485358

https://goo.gl/cFUpQU

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک و به منظور تسهیل در فعالیت های بانکی هموطنان، درگاه خدمات کارتی بانک سینا راه اندازی شد.

کارت بانکی سینا

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این درگاه امکانات مختلفی را در اختیار دارندگان کارت های بانک سینا و سایر بانک های عضو شتاب قرار می دهد.

براساس این گزارش، دارندگان کارت های بانک سینا پس از ورود به این سامانه، می توانند نسبت به انجام عملیات بانکی متعددی نظیر پرداخت قبض، مشاهده موجودی، مشاهده جزئیات خریدهای روزانه، مشاهده قبوض پرداخت شده، دریافت صورتحساب، مسدود کردن کارت، خرید شارژ و پرداخت اقساط تسهیلات اقدام کنند.

همچنین، دارندگان کارت های بانکی عضو شبکه شتاب نیز با استفاده از این سامانه می توانند قبض پرداخت کنند و شارژ تلفن همراه بخرند.

درگاه خدمات کارتی بانک سینا از طریق وب سایت این بانک به نشانیwww.Sinabank.ir قابل دسترس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه