اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174095665

رییس سازمان صنعت و معدن استان مرکزی خبرداد

حمایت دولت از کارخانه های آردسازی

کد: 1395051174095665

https://goo.gl/gdMxab

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان صنعت و معدن استان مرکزی با اشاره به حمایت دولت از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی گفت: برای افزایش توان تولیدی کارخانه های آردسازی تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

حمایت دولت از کارخانه های آردسازی استان

به گزارش پایگاه خبری نگاه هستی خبر، محمدرضا حاجیپور گفت: در نشست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با فعالان اقتصادی کشور بر حمایت دولت از بخش خصوصی و واقعی و واحدهای تولیدی کشور تاکید شد، و با وجود اینکه کارخانههای آردسازی استان با نیمی از ظرفیت اسمی خود به فعالیت مشغولند قرار بر این شد تسهیلاتی را برای ارتقا و رشد و توسعه تولیدات آنها انجام دهیم.

وی با بیان اینکه صادرات مهمترین راهحل برای افزایش تولید کارخانههای آرد و خروج آنها از رکود است گفت: بهترین راهحل تامین گندم گذر موقت برای کارخانههای آردسازی است، بنابراین سازمان صنعت و معدن و امور اقتصادی استانداری به شدت پیگیر رایزنیهایی هستند که دریافت مجوز و تحویل گندم گذر موقت به کارخانههای آردسازی به آسانی صورت گیرد و از پیچیدگیهای اداری آن کاسته شود.

حاجیپور در ادامه افزود: در راستای حمایت از کارخانههای آردسازی قرار بر این شده است به واحدهایی که درخواست وام دادهاند پس از تایید کارگروه ستاد تسهیل استان تسهیلاتی ارایه شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خصوص ابراز نارضایتی نانوایان بربریپز ساوه از آزادپز شدن اجباری گفت: این موضوع باعث دغدغه ما نیز شده است و در کارگروه آرد و نان استان آن را مطرح کردیم و در دستور کار نیز قرار گرفته است و امیدواریم به زودی اقدامات موثری در این خصوص انجام شود.

حاجیپور در رابطه با نانوایان بدون مجوز نیز افزود: در حال حاضر که صدور مجوز ممنوع شده است شاهد احداث برخی از نانواییها بدون مجوز هستیم که ساماندهی آنها نیز جزو برنامههای در نظر گرفته شده سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه خبری نگاه هستی خبر

پایگاه خبری نگاه هستی خبر فعال در حوزه انتشار اخبار حوزه آرد و نان وصنایع وابسته از سال 1382 مشغول به فعالیت میباشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید