اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053092015665

سری جدید بیسکویت‏های مَک ویتی بدون گلوتن تولید شد

فروش بیسکوئیت با کمپین روابط عمومی ودیجیتال

کد: 1395053092015665

http://goo.gl/m98bXP

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت یونایتد بیسکیتس انگلستان برای اولین بار بیسکویت‏ مَک ویتی خود را با استفاده از مواد اولیه بدون گلوتن تولید کرد.

به گزارش روابط عمومی نگاه هستی ، این بیسکویت جدید با نام تجاری هاب‏ نابز شناخته می‏‌گردد و به علت بالا بودن نسبت جو دوسر بدون گلوتن در فرمول آن، همچون سِری مَک ویتی خوش‏طعم است و از بافت تُردی برخوردار است. 

نوع دیگر بیسکویت هاب‏ نابز این شرکت نیز حاوی شکلات سفید است. گفتنی است دانه کاکائو که در تولید شکلات مورد استفاده قرار می‏گیرد، دارای دو فرآورده مهم می‏باشد که یکی از آنها کره کاکائو و دیگری کاکائو جامد است. کاکائو جامد معمولاً به صورت پودر کاکائو عرضه می‏شود. شکلات سفید فاقد کاکائو جامد است و معمولاً از ترکیب شیر، شکر، کره کاکائو و سایر افزودنی‏ها تولید می‌‏شود.

شرکت یونایتد بیسکیتس به وسیله کَمپِین روابط عمومی و از طریق رسانه ‏های دیجیتال نسبت به فروش محصولات خود اقدام می‌‏کند؛به این ترتیب پیش‌‏بینی می‌‏شود که در اولین سال تولید، از فروش این محصول جدید 3 میلیون پوند درآمد عاید شرکت شود.

توضیح اینکه در کَمپِین روابط عمومی، شرکت تولیدی با رسانه ‏های کلیدی ارتباط برقرار می‏‌کند تا مطمئن شود که اطلاعات محصول برای مخاطب هدف منتشر شده است؛ کَمپِین روابط عمومی، شهرت کسب و کار را افزایش می‌دهد.

55 درصد مردم انگلستان از مشتریان بیسکویت‏های بدون گلوتن هستند. بنابراین شرکت یونایتد بیسکیتس قصد دارد طیف محصولات بدون قند خود را باز هم افزایش دهد. این شرکت در تولید میان‏ وعده‌‏ها از سابقه طولانی برخوردار است. از این‌رو مشتریان بیسکویت‏ های مَک ویتی اطمینان دارند که محصول جدید نیز از کیفیت بالا و از طعم دلپسندی برخوردار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه خبری نگاه هستی خبر

پایگاه خبری نگاه هستی خبر فعال در حوزه انتشار اخبار حوزه آرد و نان وصنایع وابسته از سال 1382 مشغول به فعالیت میباشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]