اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383555665

رییس اتحادیه قنادان گلپایگان مطرح کرد

گرانی مواد اولیه گریبان‌گیر قنادان

کد: 1395052383555665

http://goo.gl/neQrWc

، تهران , (اخبار رسمی): رییس اتحادیه قنادان گلپایگان گفت: گرانی مواد اولیه به‌خصوص شکر و عرضه شیرینی در صنف‌های دیگر اصلی‌ترین مشکل قنادان گلپایگان است.

گرانی مواد اولیه گریبان‌گیر قنادان

به گزارش نگاه هستی خبر،  احمد ناظمی با اشاره به اینکه گرانی مواد اولیه اصلی‌ترین معضل قنادان است بیان کرد: متاسفانه مواد اولیه به‌خصوص شکر گران است و اصلا در بازار موجود نیست و اگر هم به ندرت پیدا شود با قیمت بسیار بالا عرضه می‌شود که با توجه به کسادی بازار و قیمت پایین محصولات خرید آن برای قنادان به‌صرفه نیست.           

ناظمی افزود: چند بار درخواست مان را مکاتبه‌ کرده‌ایم تا حداقل قیمت شیرینی را افزایش دهند اما مسوولین مدام وعده می‌دهند که شکر، روغن، آرد و سایر مواد اولیه و هزینه‌های کارگر ارزان می‌شود. اما متاسفانه هیچ‌کدام از این موارد عملی نیست و قنادان در آستانه ورشکستگی هستند.
وی با اشاره به عدم همکاری اداره بازرگانی در خصوص افزایش قیمت شیرینی گفت: قیمت شیرینی در گلپایگان با شهرهای بزرگ تفاوت چشمگیری دارد. در حالی که قیمت خرید مواد اولیه در گلپایگان با شهرهای بزرگ تفاوتی ندارد اما روی نرخ شیرینی لحاظ نمی‌شود.

ناظمی در خصوص مشکلات صنفی قنادان گلپایگان تصریح کرد: به طور کلی 100 واحد قنادی در گلپایگان فعالیت دارند. متاسفانه حریم صنفی در میان قنادان رعایت نمی‌شود و در صورتی که ما با وجود این مشکل در خصوص اعطای مجوز مخالفت کنیم مسوولین اداره صنعت، معدن و تجارت سریعا برخورد کرده و مجوز به این واحدها تعلق می‌گیرد. از سوی دیگر تداخل صنفی بسیار زیاد شده و صنف‌های دیگر با عرضه شیرینی به‌خصوص در اعیاد، بازار قنادان را کساد کرده‌اند. ما در این خصوص هم شکایتمان را به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده‌ایم اما تا کنون رسیدگی نشده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه خبری نگاه هستی خبر

پایگاه خبری نگاه هستی خبر فعال در حوزه انتشار اخبار حوزه آرد و نان وصنایع وابسته از سال 1382 مشغول به فعالیت میباشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]