اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174505715

کلبه های جنگلی کوهستان ایلمیلی

کد: 1395051174505715

http://goo.gl/plRK8S

، تهران , (اخبار رسمی): دهکده جنگلی تله کابین رامسر شامل کلبه های اقامتی زیباست که محیطی گرم و آرام را در طبیعت بکر جنگل های کوهستان ایلمیلی تدارک دیده است .

از کلبه های جنگلی رامسر چه می دانید؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت مسافری مارکوپولو، کلبه های جنگلی با امکانات رفاهی کامل در دل طبیعت فضایی برای گذران ایامی شاد با عزیزانتان فراهم آورده است تا از تعطیلات خود بهترین بهره را برده و خاطراتی بیادماندنی در جنگل های مرتفع دامنه های کوهستان البرز داشته باشید.

هتل بام سبز رامسر

یکی از جذابیت های هتل بام سبز رامسر تنوع سوئیت های هتل در تیپ های مختلف میباشد که میتواند پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشد . شما میتوانید با انتخاب یکی از تیپ های طراحی شده هتل لذت بیشتری از سفر خود ببرید .

سوئیت ماه عسل

سوئیتهای ماه عسل با الهام از شکوفه های بهاری و رنگهای بال پروانه به شکلی استادانه مفرح و زیبا طراحی شده اند تا پذیرای رویاهای شاعرانه  زوجهای جوان باشند. لطافت حریر در درخشش چشم اندازی رو به آفتاب با رنگ بندی شاد و روشن از رنگهای جوان و زنده در هم آمیخته شده است. ترکیب دیوارهای چوبی و رنگهای بهاری یادآور کلبه ای در دل افسانه های کودکی است که در یک شروع رویایی به حقیقت پیوسته است.

تور کلبه های جنگلی بام رامس مارکوپولو، گروهی 2شب و 3 روز

  • دو شب  اقامت در کلبه های جنگلی بام رامسر در ارتفاعات رامسر
  • سفر با اتوبوس توریستی از آغاز تا پایان تور طبق سفرنامه وب سایت با همراهی راهنمای تور حرفه ای در تمام لحظات سفر
  • صبحانه بوفه،پذیرایی بین روز،پرداخت ورودیه های اماکن دیدنی،بیمه مسافرتی با پوشش حوادث سفر،هدایای تبلیغاتی
  • حرکت تور ساعت 5صبح از مقابل هتل لاله تهران در خیابان فاطمی، امکان استفاده از تور برای شهروندان دیگر شهرها میسر است
  • دیدار از مجموعه بزرگ بام رامسر(تله کابین،ساحل دریای رامسر،شهر بازی رامسر،کارتینگ،پیاده روی در کوه)،آبگرم رامسر،کاخ رضا شاه و...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گردشگری مارکوپولو

شرکت سفرهای مارکوپولو به عنوان اولین عمده فروش تور در ایران با اتکاء به تجارب فراوان و اشراف همه جانبه ای که به برنامه ریزی تور و معرفی جاذبه های توریستی ایران و بیش از چهل کشور در سراسر جهان را دارد، اقدام به تدارک تورهای متعدد و متنوع با توجه به نیاز جامعه می کند. هدف مارکوپولو مطالعه، برنامه ریزی، اجرا و هدایت جذاب ترین تورهای فرهنگی، علمی، تفریحی، ورزشی و نمایشگاهی در داخل و خارج از کشور است. شرکت مارکوپولو در هر سال با اجرای دهها تور ورودی و بیش از یکصد تور خروجی در گستره پنج قاره طیف وسیعی از تورهای متنوع به اقصی نقاط جهان را تدارک می بیند. شرکت مارکوپولو رضایتمندی مشتری و توجه به استانداردهای بالای حرفه ای را از اصول اولیه فعالیتهای خود می داند توجه به جزئیات هر سفر، کنترل کیفیت خدمات در حمل و نقل های هوایی، زمینی و دریایی و مراکز اقامتی و توجه به فاکتورهای گوناگون تأثیر گذار در انواع سفرنامه ها باتوجه به شرایط خاص هر تور و مطالعه گزارشات سفرهای قبلی از مهمترین قسمت برنامه ریزی می باشد. برنامه سفر با دقت و بر اساس تجربه و عواملی نظیر ساعت باز شدن مکانهای مورد بازدید، فواصل اماکن با یکدیگر و ساعات تردد بین آن و امکان پذیرایی برنامه ریزی شده اند. بنابراین تورها بیش از آنچه در بروشور و سایت اینترنتی گفته شده ارائه می شوند. گاهی تغییر ساعت پرواز و یا عوامل پیش بینی نشده دیگری موجب تغییراتی در برنامه از پیش تنظیم شده می گردند که در چنین مواقعی مدیران تور مارکوپولو بهترین جایگزین موجود را انتخاب و ارائه می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی