اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614111975715

دانستنیهای توریست از آب و هوای محل اقامت خود

کد: 13950614111975715

http://goo.gl/xuJLpD

، تهران , (اخبار رسمی): توریست از آب و هوای محل اقامت خود چه باید بداند؟

دانستنیهای توریست از آب و هوای محل اقامت خود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از هلدینگ گردشگری مارکوپولو ،آلودگی هوا تغییر در ویژگی‌های طبیعی جو براثر مواد شیمیایی، غباری یا عامل‌های زیستشناختی است. جو یا اتمسفر سامانهٔ گازیِ طبیعیِ پویا و پیچیده‌ای‌است که زندگانی در سیارهٔ زمین به آن بازبسته‌است. تحلیل‌رفتن لایه اوزن ِ استراتوسفر به خاطر آلودگی هوا، دیرزمانی‌است که خطری برای تندرستی مردمان و نیز زیست‌بومهای زمین شناخته می‌شود.

این آلودگی هوا ممکن است طبیعی (مانند فعالیت آتش‌فشانها)، یا مصنوعی باشند.آلودگی‌های مصنوعی عمدتا ناشی از فعالیت وسایل نقلیه و کارخانه‌ها هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گردشگری مارکوپولو

شرکت سفرهای مارکوپولو به عنوان اولین عمده فروش تور در ایران با اتکاء به تجارب فراوان و اشراف همه جانبه ای که به برنامه ریزی تور و معرفی جاذبه های توریستی ایران و بیش از چهل کشور در سراسر جهان را دارد، اقدام به تدارک تورهای متعدد و متنوع با توجه به نیاز جامعه می کند. هدف مارکوپولو مطالعه، برنامه ریزی، اجرا و هدایت جذاب ترین تورهای فرهنگی، علمی، تفریحی، ورزشی و نمایشگاهی در داخل و خارج از کشور است. شرکت مارکوپولو در هر سال با اجرای دهها تور ورودی و بیش از یکصد تور خروجی در گستره پنج قاره طیف وسیعی از تورهای متنوع به اقصی نقاط جهان را تدارک می بیند. شرکت مارکوپولو رضایتمندی مشتری و توجه به استانداردهای بالای حرفه ای را از اصول اولیه فعالیتهای خود می داند توجه به جزئیات هر سفر، کنترل کیفیت خدمات در حمل و نقل های هوایی، زمینی و دریایی و مراکز اقامتی و توجه به فاکتورهای گوناگون تأثیر گذار در انواع سفرنامه ها باتوجه به شرایط خاص هر تور و مطالعه گزارشات سفرهای قبلی از مهمترین قسمت برنامه ریزی می باشد. برنامه سفر با دقت و بر اساس تجربه و عواملی نظیر ساعت باز شدن مکانهای مورد بازدید، فواصل اماکن با یکدیگر و ساعات تردد بین آن و امکان پذیرایی برنامه ریزی شده اند. بنابراین تورها بیش از آنچه در بروشور و سایت اینترنتی گفته شده ارائه می شوند. گاهی تغییر ساعت پرواز و یا عوامل پیش بینی نشده دیگری موجب تغییراتی در برنامه از پیش تنظیم شده می گردند که در چنین مواقعی مدیران تور مارکوپولو بهترین جایگزین موجود را انتخاب و ارائه می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]