اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608103975715

نگاهی به سفرهای دریایی با کشتی های کروز

کد: 13950608103975715

http://goo.gl/0oglB9

، تهران , (اخبار رسمی): سفر با کشتی های مدرن دریایی، رضایت هر فرد در هر سن و با هر سلیقه ای را تامین می کند. از کودکان و نوجوانان گرفته تا ذوجهای جوانی که در ماه عسل هستند،

نگاهی به سفرهای دریایی با کشتی های کروز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی هلدینگ مارکوپولو، دریانوردی به صورت گسترده از زمانی آغاز شد که کاشفان در جستجوی سرزمینهای نو و نا شناخته عزم سفر کردند و به دنبال افقهای جدید دل به دریا زدند. بر اثر همین کنجکاوی و شور و شوق دریانوردان بود که سرزمینهای جدیدی همچون آمریکا، استرالیا، نیوزلند و بسیاری از جزایر کوچک و بزرگ در اقیانوسهای اطلس، آرام و هند شناخته شدند. از جزایر ماداگاسکار در ساحل شرقی آفریقا گرفته تا جزایر کوچک یخی در قطب شمال سفرهای دریایی به صورت جدی از قرن 15 میلادی آغاز شد و این پرتقالی ها، اسپانیایی ها و سپس هلندی ها بودند که در جستجوی طلا، ابریشم، نیشکر و ادویه به سرزمینهای جدید پا نهادند.

در قرن نوزدهم میلادی سفرهای دریایی رفته رفته حالت تفریحی به خود گرفتند و از سال 1858 اولین کشتی های تفریحی در آبهای آزاد حضور یافتند. دهه 1930 میلادی دوران طلایی و رونق کشتی های تفریحی- مسافرتی می باشد و فصل جدیدی درتاریخ سفرهای دریایی در این دهه آغاز گردید و کشتی های عظیم و مجللی  همچون کوئین مری و کوئین الیزابت با ظرفیتی بالغ بر 2000 نفر در آبهای اقیانوس اطلس و آرام خود نمایی می کردند.

 چرا کروز؟

 کشتی های تفریحی شهرهایی شناور بر آبند و تمامی امکانات رفاهی یک هتل لوکس را یکجا در خود جای داده اند. سفر با کشتی های مدرن دریایی، رضایت هر فرد در هر سن و با هر سلیقه ای را تامین می کند. از کودکان و نوجوانان گرفته تا ذوجهای جوانی که در ماه عسل هستند، از افرادی که در جستجوی آرامشند تا همسفرانی که علاقه مند به مناظر بکر و رویائی هستند. تماشای طلوع طلایی و غروب سحرانگیز خورشید از فراز عرشه کشتی، فرصتی بی نظیر جهت استراحت، تمدد اعصاب و گریز از زندگی پر جنب و جوش شهری. بازدید از چند مقصد زیبای گردشگری تنها در عرض چند روز و حس واقعی پرواز بر فراز امواج سفید دریا همه و همه تجربه ای بی نظیر و به یادماندنی از سفر با کشتی را در ذهن هر مسافر به یادگار می گذارند.

مهمترین امکانات کشتی های تفریحی:

 رستورانهای متعدد با غذاهای لذیذ و متنوع، فروشگاه خرید سوغات، عکاسخانه، استخر، سالنهای ورزشی و بدنسازی، آمفی تاتر، اجرای برنامه های سرگرم کننده و مهدکودک از دیگر امکانات این شهرهای شناور در آب می باشند.

 مهمترین ویژگیها و مزایای سفرهای دریایی به طور خلاصه عبارتند از:

- تجربه زندگی در یک هتل لوکس شناور بر آب با تمامی امکانات یک شهر

- صرف وعده های غذایی صبحانه، نهار و شام به صورت رایگان در کشتی

-  بهره گیری از برنامه های تفریحی و نمایشی متنوع و با کیفیت به صورت رایگان

- بازدید از چند کشور با حال و هوای مختلف در مدت زمانی کوتاه

- بازدید از مقصدهایی بکر و دیدنی که معمولاً در سفرهای زمینی از آنها بازدید نمی شود

- امکان بازدید از چندین مقصد بدون چندین بار ورود و خروج به هتل در شهرهای مختلف

مرکز کروز مارکوپولو برنامه های متنوع کروز را در دو بخش تورهای گروهی و تورهای انفرادی و سفارشی برنامه ریزی و اجرا می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گردشگری مارکوپولو

شرکت سفرهای مارکوپولو به عنوان اولین عمده فروش تور در ایران با اتکاء به تجارب فراوان و اشراف همه جانبه ای که به برنامه ریزی تور و معرفی جاذبه های توریستی ایران و بیش از چهل کشور در سراسر جهان را دارد، اقدام به تدارک تورهای متعدد و متنوع با توجه به نیاز جامعه می کند. هدف مارکوپولو مطالعه، برنامه ریزی، اجرا و هدایت جذاب ترین تورهای فرهنگی، علمی، تفریحی، ورزشی و نمایشگاهی در داخل و خارج از کشور است. شرکت مارکوپولو در هر سال با اجرای دهها تور ورودی و بیش از یکصد تور خروجی در گستره پنج قاره طیف وسیعی از تورهای متنوع به اقصی نقاط جهان را تدارک می بیند. شرکت مارکوپولو رضایتمندی مشتری و توجه به استانداردهای بالای حرفه ای را از اصول اولیه فعالیتهای خود می داند توجه به جزئیات هر سفر، کنترل کیفیت خدمات در حمل و نقل های هوایی، زمینی و دریایی و مراکز اقامتی و توجه به فاکتورهای گوناگون تأثیر گذار در انواع سفرنامه ها باتوجه به شرایط خاص هر تور و مطالعه گزارشات سفرهای قبلی از مهمترین قسمت برنامه ریزی می باشد. برنامه سفر با دقت و بر اساس تجربه و عواملی نظیر ساعت باز شدن مکانهای مورد بازدید، فواصل اماکن با یکدیگر و ساعات تردد بین آن و امکان پذیرایی برنامه ریزی شده اند. بنابراین تورها بیش از آنچه در بروشور و سایت اینترنتی گفته شده ارائه می شوند. گاهی تغییر ساعت پرواز و یا عوامل پیش بینی نشده دیگری موجب تغییراتی در برنامه از پیش تنظیم شده می گردند که در چنین مواقعی مدیران تور مارکوپولو بهترین جایگزین موجود را انتخاب و ارائه می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی