اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129435715

هتل ترنج ،مالدیو ایرانی

کد: 13950628129435715

https://goo.gl/vbrGie

، تهران , (اخبار رسمی): همه ما از مالدیو شنیده ایم و می دانیم که همه توریست ها به مالدیو می روند تا در کلبه های روی آب اقامت داشته باشند و ساحل زیبای مالدیو را بهتر تجربه کنند و امروز ما در ایران خودمان هم صاحب یک هتل دریایی بر روی آب شدیم.

هتل ترنج ،مالدیو ایرانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گردشگری مارکوپولو ، هتل دریایی ترنج کیش ، هتلی 5 ستاره با 100 باب اتاق و سوئیت بر روی پهنه ساحل مرجانی کیش با طرح بته جقه ایرانی در روی آب نقش بسته است تا ما هم در مقابل جزیره نخل دوبی بتوانیم از نمادها و فرهنگ ایرانی استفاده کنیم و بته جقه را روی آب طراحی کنیم.

مسیری یک کیلومتری بر روی ساحلی که عمق یک دست و کمی دارد و آرام است و به دور از امواج بزرگ دریا،اینجا همه چیز برای یک اقامت منحصر به فرد آماده است.در کف اتاق های هتل یک فضای کف شیشه ای وجود دارد که دریا را از داخل اتاق می بینیم،انواع اتاق های دوتخته رو به دریا،رو به دریاچه فضای داخلی هتل،رو به غروب آفتاب و انواع سوئیت های رویال رو به دریا،رو به دریاچه و رو به غروب و سوئیت امپریال هتل پیشنهادهای اقامتی ما در هتل دریایی ترنج است.شرکت ایرانگردی مارکوپولو مرکز رزرواسیون هتل دریایی ترنج کیش است و خدمات رایگاه اقامت در این هتل شامل ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی،سرویس مراکز خرید،اینرنت،والیبال ساحلی،خانه کودک،مینی سرویس و صبحانه بوفه است.
 هتلی در یک طبقه با اتاق هایی که شبیه کلبه است و قدم زدن در مسیر پیاده روی روی آب،همه چیز را ستون هایی که در آب قرار دارد نگه می دارد و ما می توانیم روی آب به سالن ماساژ و اسپا برویم،فوتبال دستی بازی کنیم و یا بیلیارد را تجربه کینم و اگر اهل رستوران هستیم به رستوران خورشید می رویم ، رستورانی با کف شیشه ای... رستوران تاج را برای خوردن صبحانه و عصرانه تجربه می کنیم.

کافی شاپ ساحلی متظر ماست تا با انواع دمنوش ها،آبمیوه های طبیعی و پیتزا از ما پذیرایی کند.کافه گلف با غذاهای فرنگی حس متفاوتی از هتل دریایی ترنج است.قلیان و چای در لمکده ساحلی نیز برایمان محیا است...ما به شما لذت اقامت در هتل دریایی ترنج را پیشنهاد می کنیم چرا که خلیج فارس زیباتر خواهد بود از اینجا...کافی است رزرو خود را به صورت آنلاین از گسترده ترین سیستم رزرواسیون هتل ایران یعنی مارکوپولو انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گردشگری مارکوپولو

شرکت سفرهای مارکوپولو به عنوان اولین عمده فروش تور در ایران با اتکاء به تجارب فراوان و اشراف همه جانبه ای که به برنامه ریزی تور و معرفی جاذبه های توریستی ایران و بیش از چهل کشور در سراسر جهان را دارد، اقدام به تدارک تورهای متعدد و متنوع با توجه به نیاز جامعه می کند. هدف مارکوپولو مطالعه، برنامه ریزی، اجرا و هدایت جذاب ترین تورهای فرهنگی، علمی، تفریحی، ورزشی و نمایشگاهی در داخل و خارج از کشور است. شرکت مارکوپولو در هر سال با اجرای دهها تور ورودی و بیش از یکصد تور خروجی در گستره پنج قاره طیف وسیعی از تورهای متنوع به اقصی نقاط جهان را تدارک می بیند. شرکت مارکوپولو رضایتمندی مشتری و توجه به استانداردهای بالای حرفه ای را از اصول اولیه فعالیتهای خود می داند توجه به جزئیات هر سفر، کنترل کیفیت خدمات در حمل و نقل های هوایی، زمینی و دریایی و مراکز اقامتی و توجه به فاکتورهای گوناگون تأثیر گذار در انواع سفرنامه ها باتوجه به شرایط خاص هر تور و مطالعه گزارشات سفرهای قبلی از مهمترین قسمت برنامه ریزی می باشد. برنامه سفر با دقت و بر اساس تجربه و عواملی نظیر ساعت باز شدن مکانهای مورد بازدید، فواصل اماکن با یکدیگر و ساعات تردد بین آن و امکان پذیرایی برنامه ریزی شده اند. بنابراین تورها بیش از آنچه در بروشور و سایت اینترنتی گفته شده ارائه می شوند. گاهی تغییر ساعت پرواز و یا عوامل پیش بینی نشده دیگری موجب تغییراتی در برنامه از پیش تنظیم شده می گردند که در چنین مواقعی مدیران تور مارکوپولو بهترین جایگزین موجود را انتخاب و ارائه می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی