اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119795715

پیشنهادی برای گردشگری در شیراز

کد: 13950620119795715

http://goo.gl/TXkGUS

، تهران , (اخبار رسمی): برای داشتن دسترسی آسان به همه نقاط گردشگری و باستانی شیراز کجا باید اقامت کرد؟

پیشنهادی برای گردشگری در شیراز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی هلدینگ گردشگری مارکوپولو، شیراز یکی از توریستی ترین شهر های کشور است  که دیدن همه نقاط گردشگری آن زمان بندی و برنامه ریزی دقیقی می خواهد . چرا که پراکندگی اماکن  گردشگری بی نظیر این شهر سبب می شود  که  بسیاری از گردشگران زمان  لازم را برای بازدید از فهرست بلند این شهر توریستی را  از دست بدهند. به همین دلیل اقامت در هتلی که دسترسی آسان و سریع تر را به جاذبه های توریستی شیراز مهیا کند  اهمیت دوچندانی می یابد.  هتل  پارس شیرازکه در بلوار زند یزد  قرار دارداز هتل های معروف و معتبر شهر شیراز است. مدیریت اصولی این هتل که سالهاست اداره هتل را بر عهده دارد،باعث بالا بودن کیفیت و خدمات هتل است، اتاق های خوب با کلیه امکانات و امکان دسترسی سریع از طریق خیابان کریمخان به کلیه نقاط دیدنی هر باعث علاقه توریستها به هتل پارس شیراز شده است.

هتل پارس شیراز بیش از 180 اتاق و سوئیت مجهز به کلیه امکانات دارد،رستوران گلسرخ هتل پارس شیرازدر طبقه اول هتل و با انواع غذاهای ایرانی و محیطی سنتی برای شما بهترین انتخاب است، رستوران لوتوس هتل پارس شیراز بربام هتل و با طراحی مدرن و چشم اندازی زیبا از شهر شیراز و اردورها و غذاهای ایرانی تجربه متفاوتی است از حس خوب غذا خوردن، رستوران آفریقایی آکاسیا با دکوراسیون و طرح آفریقایی و با غذاهای استثنایی از سایر رستوران های هتل است و اما کافی شاپ پامچال به صورت 24 ساعته با انواع پیتزاها،ساندویچ ها،بستنی ها و نوشیدنی های خوشمزه با چشم اندازی زیبا از خیابان کریمخان زند نیز برای شما انتخاب دیگری است .تریا آبشار در لابی ورودی هتل و با محیطی زیبا نیز ساعتی بیاد ماندنی را برای شما  به ارمغان خواهد آورد.

همچنین برای برگزاری همایش ها و سمینارها بهترین انتخاب در مرکز شهر شیراز است. اگر تمایل دارید گردهمایی و برنامه خود را در هتل پارس شیراز ترتیب دهید، ما به شما پیشنهاد می دهیم قبل از هر چیز بازدیدی از سالن مروارید هتل پارس شیراز 250 نفره، سالن زمرد هتل پارس شیراز300نفره، سالن برلیان100نفره داشته باشید و یا شاید بخواهید در سالنی 30 نفره دورهم بنشینید و حرف بزنید که در این صورت سالن یاقوت هتل پارس شیراز را با ظرفیت 30 نفر به شما پیشنهاد می دهیم. مجموعه ورزشی هتل پارس شیراز شامل استخر،سونا،جکوزی،سالن بدنسازی فرصتی برای رفع خستگی مسافرینی است که دیدنیهای شیراز را زیر و رو کرده اند و حال با کمی شنا در استخر هتل پارس شیراز حال و هوایی عوض می کنند.فروشگاه های داخل لابی هتل پارس از قبیل صنایع دستی و لباس امکان استفاده و خرید برای مسافرین فراهم می آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گردشگری مارکوپولو

شرکت سفرهای مارکوپولو به عنوان اولین عمده فروش تور در ایران با اتکاء به تجارب فراوان و اشراف همه جانبه ای که به برنامه ریزی تور و معرفی جاذبه های توریستی ایران و بیش از چهل کشور در سراسر جهان را دارد، اقدام به تدارک تورهای متعدد و متنوع با توجه به نیاز جامعه می کند. هدف مارکوپولو مطالعه، برنامه ریزی، اجرا و هدایت جذاب ترین تورهای فرهنگی، علمی، تفریحی، ورزشی و نمایشگاهی در داخل و خارج از کشور است. شرکت مارکوپولو در هر سال با اجرای دهها تور ورودی و بیش از یکصد تور خروجی در گستره پنج قاره طیف وسیعی از تورهای متنوع به اقصی نقاط جهان را تدارک می بیند. شرکت مارکوپولو رضایتمندی مشتری و توجه به استانداردهای بالای حرفه ای را از اصول اولیه فعالیتهای خود می داند توجه به جزئیات هر سفر، کنترل کیفیت خدمات در حمل و نقل های هوایی، زمینی و دریایی و مراکز اقامتی و توجه به فاکتورهای گوناگون تأثیر گذار در انواع سفرنامه ها باتوجه به شرایط خاص هر تور و مطالعه گزارشات سفرهای قبلی از مهمترین قسمت برنامه ریزی می باشد. برنامه سفر با دقت و بر اساس تجربه و عواملی نظیر ساعت باز شدن مکانهای مورد بازدید، فواصل اماکن با یکدیگر و ساعات تردد بین آن و امکان پذیرایی برنامه ریزی شده اند. بنابراین تورها بیش از آنچه در بروشور و سایت اینترنتی گفته شده ارائه می شوند. گاهی تغییر ساعت پرواز و یا عوامل پیش بینی نشده دیگری موجب تغییراتی در برنامه از پیش تنظیم شده می گردند که در چنین مواقعی مدیران تور مارکوپولو بهترین جایگزین موجود را انتخاب و ارائه می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی