کد: 1395051275525625

جهت رشد و پیشرفت های عمرانی و شهری تخصیص یافت

130 میلیارد ریال برای منطقه آزاد اروند

کد: 1395051275525625

https://goo.gl/ywPthN

، آبادان , (اخبار رسمی): موعود شمخانی، معاون فنی و امور زیربنایی سازمان، توسعه خدمات شهری و عمرانی در منطقه آزاد اروند را روندی رو به رشد و صعودی ارزیابی کرد.

130 میلیارد ریال اعتباربه منطقه آزاد اروند

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، با حضور موعود شمخانی، معاون فنی و امور زیربنایی سازمان، جلیل مختار، نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی و رئیس و اعضای شورای شهری شهرستان آبادان، بازدیدی از برخی پروژه های عمرانی، صبح امروز انجام شد.

در این بازدید، معاون فنی و زیربنایی گفت:  مبلغ 130 میلیارد طی تفاهم نامه ای با شهرداری شهرستان آبادان، در جهت تکمیل و توسعه زیرساخت های شهری و عمرانی شهرستان آبادان در دو فاز اختصاص داده شده است که در فاز اول، 50 میلیارد ریال و در فاز دوم، 80 میلیارد ریال خواهد بود.

شمخانی همچنین افزود: رسیدن به نقطه مطلوب در شاخص های استاندارد شهری، نیازمند همفکری و همگرایی کلیه ارگان ها و نهادهای دولتی و اجرایی منطقه است و این سازمان، به تنهایی، نباید بار کلیه مسئولیت ها و فعالیت های اجرایی را بر دوش بکشد.

معاون فنی و زیربنایی در پایان خاطر نشان کرد:  بنده از حضور برادر عزیز و بزرگوار، جناب آقای جلیل مختار، نماینده محترم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از پروژه های عملیاتی این سازمان، تشکر و قدردانی می کنم و امید است با تلاش ها و  همت مضاعف همه جانبه در مسیر پیشرفت و آبادانی منطقه آزاد اروند، شاهد  رونق و  رشد روز افزون رویداد های عمرانی و زیرساخت شهری آبادان و خرمشهر باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار