کد: 13951014214025625

دبیر شورای راهبردی آموزش‌ و پرورش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور خبر داد

تدوین برنامه یکساله برای مناطق آزاد

کد: 13951014214025625

https://goo.gl/AJIRGW

، آبادان , (اخبار رسمی): دبیر شورای راهبردی آموزش‌وپرورش شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: از اعضای شورای آموزش‌وپرورش مناطق این انتظار می‌رود که جایگاه‌ها و ظرفیت‌ها را شناخته و حداقل برای یک سال آینده آموزش‌وپرورش منطقه برنامه داشته باشند.

تدوین برنامه یکساله برای مناطق آزاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، محمدابراهیم مؤذنی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش منطقه آزاد اروند که در سالن جلسات این سازمان انجام شد، اظهار داشت: باید در منطقه آزاد اروند یک آمار از مدارس دولتی، غیردولتی، شبانه‌روزی و دیگر مدارس و مراکز آموزشی منطقه تهیه شود.
وی افزود: می‌توان با شناخت شرایط و کمبودها تصمیمات متناسب با شرایط اتخاذ کرد. تصمیماتی که بر اساس شناخت کافی گرفته شود بسیار کاربردی‌تر و راه گشا تر هستند.
دبیر شورای راهبردی آموزش‌وپرورش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور افزود: سیاست‌های آموزشی و پرورشی منطقه بر عهده شورای آموزش‌وپرورش منطقه و با استناد به مصوبه مجلس شورای اسلامی است.
مؤذنی اعلام کرد: با توجه به این موضوع اهداف و سیاست‌های کلی مشخص است و هرکسی از این مسیر روی‌گردان شود متخلف محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: از اعضای شورای آموزش‌وپرورش مناطق این انتظار می‌رود که جایگاه‌ها و ظرفیت‌ها را شناخته و حداقل برای یک سال آینده آموزش‌وپرورش منطقه برنامه داشته باشند.
دبیر شورای راهبردی آموزش‌وپرورش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور افزود: با این رویه می‌توانیم بفهمیم که به کدام سو می‌رویم و قرار است تا در سال آینده چه اقداماتی انجام دهیم.
مؤذنی تأکید کرد: آمارهای آموزشی و پرورشی منطقه در نوع، کمیت و کیفیت عملکرد آموزشی ما در منطقه تأثیرگذار است و می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی