کد: 13951018216055625

برای نخستین بار

منطقه آزاد اروند دارای یک طرح جامع مصوب می‌شود

کد: 13951018216055625

https://goo.gl/Yc337Z

، آبادان , (اخبار رسمی): معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با تصویب این طرح، منطقه آزاد اروند برای نخستین بار از زمان تشکیل دارای یک طرح جامع مصوب خواهد بود.

منطقه آزاد اروند دارای یک طرح جامع مصوب می‌شود

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، ” طرح جامع یکپارچه منطقه آزاد اروند” در شصت و پنجمین نشست شورای پژوهش که با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق و اعضای کارگروه تخصصی شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و با محوریت بررسی طرح جامع منطقه آزاد اروند برگزار شد، در شرف تصویب نهایی قرار گرفت.
موعود شمخانی در این خصوص اظهار داشت: با تصویب این طرح، منطقه آزاد اروند برای نخستین بار از زمان تشکیل دارای یک طرح جامع مصوب خواهد بود.
معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: پس از تصویب این طرح علاوه بر اینکه کاربری فرآیند جانمایی و تخصیص زمین به سرمایه‌گذاران تسریع می‌گردد، تعریف پروژه‌های هدفمند بر اساس اسناد فرادست نیز یا سهولت بیشتری انجام می‌شود.
وی افزود: همچنین میسر شدن پایش اهداف در میان‌مدت و بلندمدت نیز ازجمله مزایای تصویب طرح جامع یکپارچه منطقه آزاد اروند است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار