کد: 13951111229215625

آبادان و خرمشهر پیشگام در طرح‌های جدید مخابراتی

کد: 13951111229215625

https://goo.gl/IMdcf1

، آبادان , (اخبار رسمی): با همکاری منطقه آزاد اروند و شرکت مخابرات ایران پروژه‌های جدید مخابراتی در آبادان و خرمشهر اجرایی شد و بخش عمده زیرساخت‌ها و شبکه‌های مخابراتی توسعه پیدا کرد.

آبادان و خرمشهر پیشگام در طرح‌های جدید مخابراتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، خیرآبادی مدیر پروژه‌های مخابراتی سازمان منطقه آزاد اروند و عضو ارشد شرکت مخابرات خوزستان اظهار کرد: در ابتدای سال جاری کلیه دکل‌های تلفن همراه (BTS)  به جدیدترین فنّاوری تلفن همراه کشور (LTE) تجهیز شدند و این دو شهر جزء اولین شهرهای کشور بودند که این سیستم پیشرفته در همه سایت‌های تلفن همراه آن نصب شد.
وی افزود: با همکاری مدیریت محترم مدیریت  زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند، طرح‌های جدید FTTH در شهرهای مذکور در حال اجراست و که به‌موجب این طرح جدیدترین شبکه ارتباطی فیبر نوری داخل ساختمان‌ها اجرا شد که علاوه بر امکانات جدید مخابراتی امکان استفاده شهروندان محترم آبادان خرمشهر از اینترنت پرسرعت و مطمئن را در آینده‌ای نزدیک فراهم می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.