کد: 13951122234345625

عملیاتی شدن وعده های دولت در منطقه اروند

کد: 13951122234345625

https://goo.gl/nM4hB6

، آبادان , (اخبار رسمی): دولت مصمم است وعده های ریاست محترم جمهوری در منطقه آزاد اروند را عملیاتی کند.

عملیاتی شدن وعده های دولت در منطقه اروند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان  منطقه آزاد اروند،سید زین‌العابدین موسوی دبیر شورای سیاست‌گذاریدر استقرار گمرک منطقه آزاد اروند ، اظهار کرد: دولت مصمم است وعده‌های ریاست محترم جمهور در منطقه آزاد اروند را عملیاتی کند.

وی یادآور شد: پیگیری موضوع افتتاح حصار و گیت‌هایورودی منطقه آزاد اروند به‌عنوان یک مطالبه عمومی با پیگیری مجدانه موضوع از طریق جناب آقای زمانی مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد اروند،نمایندگان محترم آبادان و خرمشهر در مجلس، استاندار محترم خوزستان، امام‌جمعه محترم آبادان، اقشار مختلف مردم، صداوسیمای محترم آبادان، شیوخ و بزرگان عشایر منطقه و فرماندار ویژه آبادان مطرح شد و به سمع و نظر معاون اول رئیس‌جمهور به‌عنوان رسید.

موسوی افزود: خوشبختانه معاون اول محترم رئیس‌جمهور تأکید کرد که دولت مصمم است وعده‌هایریاست محترم جمهور را در  منطقه آزاد اروند عملیاتی کند البته لازم است با رفع نواقص موجود در حصار امکان افتتاح گیت‌ها فراهم خواهد شود.

دبیر شورای سیاست‌گذاری در استقرار گمرک منطقه آزاد اروند بیان کرد: نگرانی معاون اول رئیس‌جمهور بیشتر پیرامون مشکلات ترافیکی در گیت‌ها و نحوه کنترل ورودو خروج و کالای همراه مسافر و کالاهای حجیم بود که سازمان  منطقه آزاد اروند متعهد به حل سریع مشکلات احتمالی شد.

وی عنوان کرد: برای تأمین نظر معاون اول رئیس‌جمهور و پاسخگویی به مشکلات مقدماتی احتمالی پس از افتتاح گیت‌ها موضوع تبعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی وسیاسی ناشی از محصورسازی منطقه آزاد اروند به تیمی از کارشناسان و اساتید دانشگاه ارجاع شد که مشکلات احتمالی توسط این تیم تخصصی آنالیز و جمع‌بندیمی‌شود و راه‌حل‌های پیشنهادی مطرح تا برای آن تصمیمات نهایی گرفته شود.

موسوی اظهار داشت: مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد اروند مصمم است با شتابگیری امکانات لازم و با ایجاد تعامل با مسئولین و دستگاه‌های دولتی نظیر گمرک موضوع افتتاح گیت‌ها را عملیاتی نماید تا بدین‌وسیله خدمات مورد انتظار به مردم شریف‌آبادان و خرمشهر ارائه شود.

وی گفت: در حال حاضر تمام امکانات سازمان منطقه آزاد اروند در تکمیل و راه‌اندازی دروازه‌ها و تجهیزات موردنیازآن‌ها به‌کارگیری شده و انشالله به‌زودی خبرهای خوشی از دولت تدبیر و امید به سمع و نظر مردم شریف منطقه آزاد اروند خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.