اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051275620420

تماشاگر وی‍ژه جدید ترین پرچمدار سامسونگ باشید

شمارش معکوس برای مراسم رونمایی گلکسی نوت7

کد: 1395051275620420

https://goo.gl/2Baeaq

، تهران , (اخبار رسمی): شمارش معکوس آغاز شده است. برای شرکت در مراسم رونمایی از این گوشی موسوم به(Galaxy Note Unpacked 2016) و نشستن در ردیف اول این مراسم نیازی به سفر به نیویورک، لندن یا ریو دوژانیرو نیست...

شمارش معکوس برای مراسم رونمایی گلکسی نوت7

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، شمارش معکوس شروع شده است.کمتر از دو ساعت  تا رونمایی جهانی از گلکسی نوت7، اختصاصی‌ترین پرچمدار سامسونگ، زمان باقی مانده است. برای شرکت در مراسم رونمایی از این گوشی موسوم به(Galaxy Note Unpacked 2016)  و نشستن در ردیف اول این مراسم نیازی به سفر به نیویورک، لندن یا ریو دوژانیرو نیست.
اگر شما هم یکی از هزاران منتظر این گوشی هیجان‌انگیز در سراسر جهان هستید، می‌توانید این مراسم را هنگام برگزاری به صورت زنده تماشا کنید. پخش زنده این مراسم از طریق وب‌سایت سامسونگ به آدرس www.samsung.com/iran امکان‌پذیر است. پوشش این مراسم به صورت 360 درجه خواهد بود و به همین دلیل احساس حضور در سالن و دیدن از نزدیک رونمایی جدیدترین نوت سامسونگ، بهتر انتقال پیدا خواهد کرد.
دیدن مراسم رسمی رونمایی گلکسی نوت7 از طریق گوشی موبایل نیز امکان‌پذیر است. برای این کار، وارد سایت www.samsung.com/iran شوید و حتما به خاطر داشته باشید که پخش 360 را انتخاب کنید. البته اگر کاربر سیستم عامل iOS  هستید تنها می‌توانید از طریق صفحه یوتوب Samsung Mobile این مراسم را تماشا کنید.
دومین گزینه تماشای مراسم با استفاده از هدست مجازی Gear VR است. اگر این هدست هیجان‌انگیز را دارید، کافی است وارد فروشگاه اوکولوس شوید و اپلیکیشن Unpacked 360 view را دانلود و نصب کنید. اپ را هنگام شروع مراسم با Gear VR اجرا کنید.
مراسم رونمایی گلکسی جدید سامسونگ در روز 2 آگوست ( 12 مردادماه ) ساعت19:30 به وقت تهران پخش خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه پرسش

موسسه خدماتی روابط عمومی پرسش از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون با برخی برندها ی بزرگ آی تی همکاری هایی در خصوص کارهای خبری و روابط عمومی داشته است . خدمات روابط عمومی،مدیریت روابط عمومی ،تولید محتوا ی رسانه ای ،مشاوره در امور تولید ،تحقیقات و نظر سنجی از جمله فعالیت های این موسسه است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]