اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051576745814

ستاره‌های سامسونگ در میان حلقه‌های المپیک

کد: 1395051576745814

http://goo.gl/Y0RjJB

، تهران , (اخبار رسمی): سامسونگ به عنوان اسپانسر رسمی المپیک 2016 ریو، کمپینی با عنوان «نشدنی را انجام بده» (Do What You Can’t) طراحی و اجرا کرده است که در آن، رخدادها و برنامه‌های متنوعی در تناسب با المپیک گنجانده شده است.

ستاره‌های سامسونگ در میان حلقه‌های المپیک

سامسونگ در این دوره از رقابت‌های المپیک با چند جنبش مردمی، سرود و عرضه نسخه خاصی از پرچمدارش، اس 7 اج، حضوری تمام‌قد در کنار بزرگترین رویداد ورزشی جهان خواهد داشت. این غول کره‌ای، به عنوان اسپانسر رسمی المپیک 2016 ریو، کمپینی با عنوان «نشدنی را انجام بده» (Do What You Can’t) طراحی و اجرا کرده است که در آن، رخدادها و برنامه‌های متنوعی  در تناسب با المپیک گنجانده شده است .
توماس باخ رئیس کمیته المپیک درباره همکاری با سامسونگ، نقش جوانان را پررنگ کرده و می‌گوید: «فناوری سامسونگ به ما کمک می‌کند با طرفداران و به‌خصوص جوانان از سراسر دنیا ارتباط برقرار کنیم. کمیته المپیک از سامسونگ به خاطر همکاری بسیار خوب و صمیمانه تشکر می‌کند. مدیران این شرکت گوشی‌های گلکسی اس7 اج مخصوص المپیک را در اختیار ورزشکارانی که در ریو دوژانیرو رقابت می‌کنند، قرار می‌دهند. این موضوع به ورزشکاران کمک می‌کند با استفاده از گوشی‌های سامسونگ با دوستان، خانواده و طرفداران خود در ارتباط باشند. با پشتیبانی سامسونگ، ما به این موضوع فکر می‌کنیم که مردم بتوانند از تجربه بی‌همتای بازی‌های المپیک و قدرت ورزش الهام بگیرند.»

نشدنی را انجام بده
سامسونگ در کمپین «نشدنی را انجام بده» تلاش کرده است نشان دهد فلسفه کمیته المپیک و این شرکت تا چه اندازه در یک راستا است. این دو مجموعه تلاش می‌کنند دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند، یکی با ورزش و دیگری با فناوری. کمپین سامسونگ، تمرکز ویژه‌ای روی سخت‌کوشی و پشت‌سر گذاشتن محدودیت‌ها دارد و برای انتقال این موضوع به مخاطبان، سامسونگ از ویدئوهایی مختص این کمپین و رویداد المپیک استفاده کرده است. این ویدئوها که «داستان واقعی پیشرفت» نام‌گرفته، 9 ورزشکار را به تصویر می‌کشد که سال‌ها تلاش کرده‌اند تا هویت خود را به‌عنوان یک ورزشکار به اثبات برسانند.
سامسونگ در کنار این کمپین، مستندی نیز برای المپیک ریو 2016 تولید کرده است که توسط «مورگان نویل» کارگردانی شده. در این مستند به زندگی 4 ورزشکاری پرداخته می‌شود که رویاهای بزرگی داشته‌اند و برای تبدیل این رویاها به واقعیت تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند. این آدم‌ها هیچ‌گاه تسلیم نشده‌اند و این همان هدفی است که سامسونگ دنبال می‌کند. مهم نیست که چه اتفاقی رخ دهد، هیچ‌گاه نباید در راه رسیدن به هدف تسلیم شد.

استودیوهای کهکشانی
سامسونگ در ریو 2016 تعدادی گلکسی اس7 اج مخصوص المپیک عرضه می‌کند. پشت این گوشی‌ها، نماد المپیک- 5 دایره متصل به هم که نشان دهنده 5 قاره است- حک شده. در بدنه این گوشی نیز از 5 رنگ حلقه‌های المپیک یعنی رنگ‌های آبی، مشکی، قرمز، سبز و زرد استفاده شده است.
سامسونگ، 5 استودیو در شهرهای مختلف برزیل برپا کرده است و مردم را دعوت می‌کند که به این استودیوها سر بزنند. در این استودیوها گلکسی اس7 و هدست واقعیت مجازی Gear VR قرار داده شده تا مراجعه‌کنندگان بتوانند از نزدیک با این گوشی و هدست آشنا شوند. آنها همچنین می‌توانند پیکسل‌های سامسونگ که متناسب با حال و هوای المپیک و برزیل طراحی شده‌اند را به عنوان سوغاتی دریافت کنند.
اپلیکیشن رسمی المپیک ریو 2016 نیز دیگر محصولی است که این شرکت همراه خود به برزیل برده. کاربران در این اپ می‌توانند اخبار و برنامه مسابقات را دنبال کنند. جدول مدال‌ها را ببینند و از سرویس ویدئویی VoD (Video on Demand) لذت ببرند.

سرود برابری و یک‌پارچگی
فناوری و وسایل ارتباطی موجبات برقراری راحت ارتباط انسان‌ها با یکدیگر را فراهم کرده‌اند. با استفاده از این فناوری‌ها انسان امروزی می‌تواند فارغ از منطقه جغرافیایی و مرزی که دورش وجود دارد، با سایر نقاط دنیا لحظاتش را به اشتراک بگذارد و آنها را از وضعیت خود باخبر سازد. المپیک نیز همین شکل و شمایل را دارد. ورزشکاران از اقصی نقاط دنیا در رشته‌های ورزشی مختلف گرد هم جمع می‌شوند تا مهارت‌های خود را به معرض نمایش بگذارند و دنیا را به تلاش کردن برای رسیدن به خواسته‌ها دعوت کنند.
سامسونگ برای نشان دادن این محتوا از «سرود» استفاده کرده است. سرودی که به زبان‌های مختلف و توسط افراد مختلف خوانده می‌شود و نکته کلیدی‌اش این است که تبار همه انسان‌ها زمین است و فناوری کمک کرده تا انسان دوباره به اصل خود بازگردد.
یانگی لی، معاون اجرایی بازاریابی جهانی بخش تجارت ارتباطات موبایل درباره کمپین سامسونگ و تبلیغات سرود این شرکت می‌گوید:‌ «سرود سامسونگ، در واقع بیانگر فلسفه و تفکر برند سامسونگ و تلاش بی‌وقفه ما برای محو کردن مرزهای جغرافیایی و متحد کردن دنیا با توسل به فناوری و ارتباطات بدون مرز است. با خواندن یک سرود، طرفداران و ورزشکاران از سراسر دنیا می‌تواند حس مشترکی مملو از غرور و اتحاد را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و از آن لذت ببرند. این در واقع همان حسی است که سبب به وجود آمدن المپیک شده.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه پرسش

موسسه خدماتی روابط عمومی پرسش از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون با برخی برندها ی بزرگ آی تی همکاری هایی در خصوص کارهای خبری و روابط عمومی داشته است . خدمات روابط عمومی،مدیریت روابط عمومی ،تولید محتوا ی رسانه ای ،مشاوره در امور تولید ،تحقیقات و نظر سنجی از جمله فعالیت های این موسسه است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش