اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051375865814

روایت اختصاصی سامسونگ از هوشمندی دیگر

دنیای متفاوت نوت 7

کد: 1395051375865814

https://goo.gl/9SWkKr

، تهران , (اخبار رسمی): سامسونگ با رونمایی از نوت7 بار دیگر خود را به عنوان پیشرو در تولید فبلت جهان، تثبیت کرد .

دنیای متفاوت نوت 7

به گزارش اخبار رسمی به نقل از دفتر روابط عمومی  سامسونگ  در ایران ،سامسونگ با رونمایی از نوت7 بار دیگر خود را به عنوان پیشرو در تولید فبلت جهان، تثبیت کرد تا با ارایه این محصول منحصر بفرد خود نه تنها پیشتاز بازار گوشی‌های هوشمند باشد بلکه همچنان، نمونه‌ و استانداردی برای سایر فبلت‌های موجود در این بازار محسوب شود. معرفی نوت7 از آن رو حایز اهمیت است که این خانواده از گوشی‌ها با صفحه نمایش بزرگ و قلم هوشمندشان در تمامی سال‌های اخیر یکی از شاخص‌ترین محصولات اختصاصی سامسونگ به حساب می‌آیند و امضای این کمپانی را بر خود دارند.
خانواده «نوت‌‌های سامسونگ» دارای محصولاتی است که در سال‌های اخیر شرکت‌های بسیاری سعی کرده‌اند دستگاه‌‌هایی در جهت رقابت با آن عرضه کنند، ولی همچنان سامسونگ با ارایه چند ویژگی کلیدی در رونمایی گلکسی نوت7  نشان داد رقبایش راه بسیار دشواری در پیش دارند. بدنه ضد آب نوت7 و قلم S Pen که دارای تاییدیه IP68 هستند، بهبود سطح امنیت با ترکیب سیستم امنیتی «ناکس» (KNOX) سامسونگ و احراز هویت بیومتریک که شامل اسکنر چشم نیز هست در کنار این حقیقت که گلکسی نوت7 اولین گوشی هوشمندی است که می‌توان در آن ویدئوهای HDR را تماشا کرد، این گوشی را بی‌رقیب کرده است.
«دی‌جی کو»، رئیس بخش تجارت ارتباطات همراه سامسونگ الکترونیکس، در مراسم رونمایی از نوت7 گفت: «شما در هنگام استفاده از این گوشی با بیش از یک دستگاه صرف طرف هستید. گلکسی نوت7 نقطه مشترک کاربردی بودن و سرگرمی‌سازی در یک دستگاه است، با ویژگی‌های امنیتی و سرویس‌های بهبود یافته اکوسیستم سامسونگ، گلکسی نوت7 دستگاهی ایده‌آل برای افرادی است که به‌دنبال یک زندگی بهترند. زندگی امروزی با سرعت خیره‌کننده‌ای حرکت می‌کند و بر این اساس ما نوت7 را طراحی کردیم که پابه‌پای کاربران در زندگی جلو رود و به آن‌ها کمک کند که کارهایشان را هرجا و هر زمانی که می‌خواهند به سریع‌ترین نحو ممکن انجام دهند.»

قلم دیجیتالی با حس قلم واقعی
نسخه جدید S Pen که در نوت7 به کار رفته، ماهیتی فراتر از یک ابزار نوشتاری دارد. در واقع  S Pen وسیله‌ای است که با کمک آن می‌توان کارها را به صورت موثر و بسیار دقیق انجام داد. کاربران همان زمان که ایده‌ها به ذهن‌شان خطور می‌کند، می‌توانند با کمک S Pen و حتی بدون روشن کردن صفحه، ایده ذهنی خود را روی نمایشگر ثبت کنند.
S Pen گلکسی نوت7 طراحی بهتری به نسبت مدل پیشین خود در نوت5 دارد. اندازه قلم کوچک‌تر و باریک‌تر شده تا دست گرفتن و کار با آن راحت‌تر باشد. دکمه‌ روی قلم به سمت بالا آمده است تا کاربر هنگام استفاده از آن به مشکل برنخورد و به راحتی بتواند کنترل قلم را در دست داشته باشد.
کاربر با کمک قابلیت Smart Select در S Pen می‌تواند از فایل‌های ویدئویی، فایل GIF تا سقف 15 ثانیه بسازد و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. S Pen به کاربران اجازه می‌دهد محتوای مورد نظرشان را بزرگ‌نمایی کنند تا خوانایی آن بیشتر شود و مشکلی بابت ریزبودن نوشته‌ها یا کوچک بودن عکس‌ها وجود نداشته باشد.
مترجم سامسونگ در S Pen به کمک کاربران می‌آید تا بتوانند کلمات را ترجمه کنند. با S Pen می‌توان کلمات را انتخاب و از ترجمه هم زمان استفاده کرد. این کار به کاربران کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان معنای لغات مختلف را بیابند و سریع‌تر مطلب را درک کنند.

نوک S Pen کوچک‌تر شده تا فشار، سریع‌تر درک و منتقل شود. این موضوع طراحان را قادر می‌سازد بتوانند تمام کارهایی که با قلم واقعی انجام می‌دهند را باS Pen  نیز انجام دهند. 
ضدآب بودن S Pen و بدنه ی گلکسی نوت7 به کاربران این امکان را می‌دهد حتی زیر باران هر آنچه می‌خواهند بنویسند و  یا بکشند بدون اینکه دغدغه خراب شدن گوشی خود را داشته باشند. 

امنیت چشم‌گیر
سامسونگ اهمیت حفاظت از اطلاعات گوشی هوشمند را به‌خوبی درک می‌کند. به همین دلیل علاوه بر اسکنر اثرانگشت، گلکسی نوت7 به فناوری احراز هویت  با اسکن چشم نیز مجهز شده است. هماهنگ شدن این فناوری با «ناکس»، پلتفرم شماره یک امنیتی صنعت موبایل، گلکسی نوت7 را در سطح جدیدی از امنیت قرار داده است.
کاربران با استفاده از SAMSUNG KNOX می‌توانند اطلاعات خود را داخل فضایی امن قرار دهند که دسترسی به آن تنها با در اختیار داشتن رمز ورود یا اثرانگشت و اسکن چشم امکان‌پذیر است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند همزمان از دو نسخه یک اپلیکیشن استفاده کنند. فناوری اسکن چشم سرعت بیشتری به نسبت سنسور اثر انگشت دارد. سرعت اسکن  چشم تقریبا حدود 5 برابر سریع‌تر از اسکنر اثر انگشت است برای ثبت عنبیه چشم در سیستم امنیتی جدید گلکسی نوت7 تنها باید یکبار چشم را پیش روی سنسورهای اسکنر قرار داد. اسکنر چشم گلکسی نوت7، برای کاربرانی که از عینک استفاده می‌کنند، مشکلی ایجاد نمی‌کند و این افراد قادر خواهند بود با عینک نیز از این اسکنر استفاده کنند و قفل گوشی خود را باز نمایند. 
علاوه بر این، گلکسی نوت7 با «پوشه امن» سطح جدیدی از حریم شخصی را به کاربر هدیه می‌دهد. فولدر مجزایی با سطح امنیتی بالاتر که اطلاعات شخصی و خصوصی را امن نگه می‌دارد. در حال حاضر حفظ کردن رمزهای عبور متفاوت و سخت به لطف SAMSUNG PASS دیگر یک چالش نیست. اپلیکیشنی که تمام رمزهای عبور را در خود ذخیره می‌کند و به کمک اسکنر اثرانگشت و چشم نیز محافظت می‌شود.

سرگرمی‌‌های بدون مرز
گوشی هوشمند یکی از دستگاه‌های بسیار مهمی است که کاربر در زندگی‌اش با آن سر و کار دارد؛ به این دلیل که گوشی هوشمند همه‌جا همراه فرد است. گلکسی نوت7 به صفحه نمایش Super AMOLED 5.7 اینچی با رزولوشن (Quad HD) مجهز شده که تصاویر با کیفیت و رنگ‌های اشباع شده خوبی را به کاربر عرضه می‌کند. گلکسی نوت7 برای پخش ویدئوهای HDR طراحی و آماده شده، ایجاد تجربه‌ای شبیه به سینما که شامل رنگ‌های روشن‌تر و مشکی‌های عمیق‌تر است که سبب می‌شود کاربر دقیقا همان چیزی را ببیند و حس کند که سازنده فیلم درنظر داشته. همچنین گلکسی نوت7 بسته مخصوص بازی نیز برای خود دارد که از طریق سرویس گوگل پلی در دسترس قرار می‌گیرد. این بسته شامل بازی‌های پرطرفداری نظیر Need for Speed است.
گلکسی نوت7 را می‌توان با هدست جدید واقعیت مجازی سامسونگ هماهنگ کرد. هدست جدید با همکاری «اوکولوس» ساخته شده است و این امکان را به کاربر می‌دهد که در هرجایی از محتوای واقعیت مجازی استفاده کند. صفحه نمایش سوپرآمولد گلکسی نوت7 در کنار پردازنده بسیار قدرتمند، تجربه و لذت لمس کیفیت 4K را به کاربر هدیه می‌دهد.

مهندسی کهکشانی همراه با طراحی استادانه
سامسونگ در گلکسی نوت7 از همان ترکیب دوست‌داشتنی شیشه و فلز استفاده کرده است. این بار مهندسان سامسونگ از آلومینیوم 7000 برای تولید بدنه فلزی استفاده کرده‌اند. آلومینیوم 7000 فلزی است که از آن در ساخت بدنه هواپیما و جت‌ها استفاده می‌شود و مقاومت بسیاری بیشتری به نسبت آلومینیوم 6000 دارد ولی در عین حال اندکی سبک‌تر است.
سامسونگ برای محافظت صفحه نمایش بار دیگر به سراغ شرکت Corning رفته است و این‌بار از
Gorilla Glass 5 استفاده کرده که ضریب سختی بیشتری دارد و مقاوت بیشتری در برابر ضربه از خود نشان می‌دهد.
گلکسی نوت7 به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده است که پیش‌تر در گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج معرفی شده بود. دوربینی که سنسور آن به فناوری پیکسل‌های دوگانه مجهز شده است. دیافراگم باز و فوکوس خودکار سریع، گرد هم جمع شده‌اند که عکس‌های بهتری در محیط‌های کم‌نور ثبت کنند.
در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی، درگاه کارت حافظه جانبی نیز در گلکسی نوت7 تعبیه شده است که امکان استفاده از کارت حافظه میکرو‌اس‌دی تا سقف 256 گیگابایت را به کاربر می‌دهد. گلکسی نوت7 به باتری 3500 میلی‌آمپری مجهز است که از طریق Smart Manager به‌راحتی می‌توان مصرف باتری را مدیریت کرد و در صورت نیاز به شارژ از طریق درگاه یو‌اس‌بی نوع سی (C-USB) دوباره گوشی را شارژ کرد.
لوازم جانبی جدیدی برای برای استفاده بهتر از گلکسی نوت7 در راه است. کاور پایه‌دار S View، کاور سبک و قابل حمل که می‌تواند دستگاه را در زاویه 60 درجه قرار دهد که بتوان به بهترین نحو محتوا را در گلکسی نوت7 دید. برای دوست‌داران باتری نیز قاب شارژری طراحی شده که ضد آب است و تاییدیه IP68 دارد.

تجربه و احساسات مشترک با ایجاد اکوسیستم Phone+
گلکسی نوت7 فراتر از یک گوشی است؛ در واقع نوت7 هسته‌ مرکزی اکوسیستم دستگاه‌های سامسونگ است. کاربران می‌توانند وضعیت جسمانی و فعالیت‌های ورزش خود را با Gear Fit2 یا Gear IconX مانیتور کنند و اطلاعات آن را از طریق نسخه پنجم اپلیکیشن سلامتی سامسونگ، S Health، ردیابی و جمع‌آوری کنند. علاوه‌بر ردیابی فعالیت‌های ورزشی،  S Healthجدید به کاربران این امکان را می‌دهد که دایره‌ای از دوستان و اعضای خانواده ایجاد کنند و اطلاعات ورزشی و سلامت خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند و یا آن‌ها را به چالش دعوت کنند. تمامی اطلاعات مربوط به سلامت کاربران از طریق SAMSUNG KNOX محافظت می‌شود.
سیستم ابری سامسونگ به کمک Smart Switch آمده است تا بتوان از اطلاعات، اپلیکیشن‌ها، تنظیمات و لایه‌ها نسخه ی پشتیبان تهیه کرد و آن‌ها را به دستگاهی دیگر منتقل کرد. کاربران گلکسی نوت7 می‌توانند از 15 گیگابایت حافظه ابری رایگان سامسونگ استفاده کنند.
گلکسی نوت7 در روزهای پایانی مرداد ماه و در چهار رنگ آبی، طلایی، نقره و مشکی در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه پرسش

موسسه خدماتی روابط عمومی پرسش از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون با برخی برندها ی بزرگ آی تی همکاری هایی در خصوص کارهای خبری و روابط عمومی داشته است . خدمات روابط عمومی،مدیریت روابط عمومی ،تولید محتوا ی رسانه ای ،مشاوره در امور تولید ،تحقیقات و نظر سنجی از جمله فعالیت های این موسسه است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]