اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950612109885814

بازتعریف زمان در بعدی هوشمند

سامسونگ از Gear S3 رونمایی کرد

کد: 13950612109885814

http://goo.gl/TjU8zZ

، تهران , (اخبار رسمی): سامسونگ الکترونیکس در نمایشگاه ایفا 2016 از سومین نسل ساعت‌های هوشمند خود پرده برداشت تا نشان دهد هم‌چنان در حوزه فناوری‌های پوشیدنی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

سامسونگ از Gear S3 رونمایی کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سامسونگ الکترونیکس ، این شرکت در نمایشگاه ایفا 2016 از سومین نسل ساعت‌های هوشمند خود پرده برداشت تا نشان دهد هم‌چنان در حوزه فناوری‌های پوشیدنی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. جدیدترین عضو خانواده Gear که در ایران نیز به خوبی شناخته شده، ساعتی هوشمند با نام Gear S3 است. سامسونگ این‌بار زمان را با کمک فناوری‌های همراهی چون پرداخت موبایلی، LTE، اسپیکرهای داخلی و مکان‌یاب (GPS) بازتعریف کرده و امکانات جدیدی را به مچ دستان کاربران آورده است. جدیدترین عضو خانواده Gear تاییده IP68 را نیز به همراه دارد و در مقابل آب و گرد وغبار مقاوم است.
ساعت هوشمند Gear S3 در دو مدل عرضه می‌شود تا پاسخگوی نیازها و سلایق مختلف باشد. مدل Gear S3 فرانتیر (frontier) برای کسانی ساخته شده که در جست‌وجوی ظاهری شیک و باطنی هوشمند هستند. این ساعت به نوعی طراحی شده که وقار و هوشمندی را همزمان به صاحب خود هدیه دهد. مدل دیگر Gear S3 کلاسیک (classic) است که برای دوست‌داران سبک‌های مینیمال طراحی شده‌. سادگی همراه با توجه به جزئیات، مدل کلاسیک را به ساعتی لوکس تبدیل کرده است. بندهای Gear S3 با همان بندهای ساعت‌های معمولی که 22 میلی‌متر هستند سازگار است و به‌این ترتیب صاحب آن می‌تواند ساعت هوشمند خود را با هر بندی به مچ ببندد و با لباس‌ها و موقعیت‌های مختلف آن را به اصطلاح ست کند.
یانگی لی- معاون ارشد بخش بازاریابی جهای و تجارت ابزارهای پوشیدنی سامسونگ- در مراسم رونمایی Gear S3 در آستانه نمایشگاه ایفا 2016 در مورد نسل سوم ساعت‌های هوشمند سامسونگ گفت: «ما با طراحی Gear S3 می‌خواهیم به مشتریان کمک کنیم به سبکی که دوست دارند زندگی کنند. با معرفی Gear S2 نشان دادیم در زمینه فناوری‌های پوشیدنی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. واچ‌فیس‌ها شخصی شد و rotating bezel هوشمندی در ابزارهای پوشیدنی را به همگان نشان داد. اکنون با Gear S3 خانواده محصولات Gear را گسترش دادیم و این بار باید بگوییم نه‌تنها ساعت هوشمندی معرفی کردیم، بلکه یک ساعت معرفی کردیم. در واقع Gear S3 ساعتی است که تمام ویژگی‌های هوشمندی یک گوشی موبایل را با خود به همراه دارد.»
صحفه نمایش سوپر آمولد (Super AMOLED) ساعت هوشمند Gear S3 برای اولین با شیشه‌های ضدخش گوریلا (Glass SR+) که مخصوص ابزارهای پوشیدنی است، محافظت می‌شود و همچنین نمایشگر همیشه روشن که پیش‌تر در خانواده گوشی‌های هوشمند سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته بودند، این بار پا به دنیای پوشیدنی‌ها گذاشته‌اند و
Gear S3 به فناوی AOD  با 16 میلیون رنگ مجهز است.
گنجانده شدن تراشه GPS در داخل ساعت هوشمند از سوی سامسونگ به صاحبش کمک می‌کند تا نه تنها تحرک خود را کنترل کند بلکه در کنار سایر سنسورهایی نظر فشارسنج و سرعت‌سنج به وی این امکان را می‌دهد که تغییرات آب‌وهوایی را رصد و هنگام حرکت مسیر طی شده و سرعتش را هم تحت نظر داشته باشد.
مدل فرانتیر Gear S3 به LTE مجهز است. این قابلیت در کنار بلندگو برای همیشه واژه‌ای به‌نام تماس از دست رفته را از دایره لغات صاحب Gear S3 پاک می‌کند. کاربران نه‌تنها می‌توانند با استفاده از بلندگو به مکالمه بپردازند، بلکه می‌توانند موزیک‌های مورد علاقه خود را گوش دهند و به لطف باتری بهینه شده Gear S3 با یک بار شارژ می‌توان به مدت چهار روز از ساعت استفاده کرد.
کاربر ساعت هوشمند Gear S3 می‌تواند از MST با کمک سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ (SAMSUNG Pay) استفاده کند تا پرداخت‌های خود را انجام دهد، هرچند این شیوه هنوز در کشورمان در دسترس نیست. در کنار این ویژگی‌ها سامسونگ از قابلیت پیام اضطراری در Gear S3 نیز پرده برداشت که به صاحب این ساعت اجازه می‌دهد در مواقع اضطراری SOS را فعال کند و با کمک قابلیت‌های تعیین مکان اعضای خانواده‌اش را از وضعیت خود مطلع کند. 
مشتریان می‌توانند از اپلیکیشن‌های بسیاری که برای اکوسیستم تایزنی Gear S3 بهینه شده‌اند استفاده کنند. در کنار اپ‌های سلامتی، موزیک، اخبار، ورزش و مسافرت واچ‌فیس‌‌های بسیاری نیز برای Gear S3 طراحی شده است که کاربران می‌توانند از روی خود ساعت اپ‌ها و واچ‌فیس‌ها را به‌صورت مستقیم و بدون نیاز به گوشی دانلود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه پرسش

موسسه خدماتی روابط عمومی پرسش از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون با برخی برندها ی بزرگ آی تی همکاری هایی در خصوص کارهای خبری و روابط عمومی داشته است . خدمات روابط عمومی،مدیریت روابط عمومی ،تولید محتوا ی رسانه ای ،مشاوره در امور تولید ،تحقیقات و نظر سنجی از جمله فعالیت های این موسسه است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]