اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051375875817

افزایش ابر و گرد و خاک در نقاطی از کشور

کد: 1395051375875817

https://goo.gl/9rHGZp

، تهران , (اخبار رسمی): امروز در پاره ای از نقاط جنوب غرب کشور پدیده گرد و خاک و در البرز مرکزی، سواحل شرقی و مرکزی دریای خزر و ارتفاعات زاگرس جنوبی افزایش ابر پیش بینی شده است.

افزایش ابر و گرد و خاک در نقاطی از کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز چهارشنبه 13 مرداد 95، برای البرز مرکزی و سواحل شرقی و مرکزی دریای خزر افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، وزش باد و در ساعات بعداز ظهر برای ارتفاعات زاگرس جنوبی افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش بینی کرد.

وی با بیان این که بارش پراکنده طی بعدازظهر پنج شنبه برای استان مازندان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بدلیل افزایش سرعت وزش باد در شمال استان سیستان و بلوچستان پدیده گردوخاک در این مناطق رخ خواهد داد.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به مواج بودن شرق دریای عمان ط متذکر شد: امروزدر ساعات بعدازظهر به دلیل افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق، در جنوب غرب کشور در پاره ای نقاط پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان