اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225025817

هوای پایتخت سردتر می شود

کد: 13951104225025817

https://goo.gl/wR6xXE

، تهران , (اخبار رسمی): امروز به دلیل جریانات مرطوب جنوبی و گذر متناوب امواج تراز میانی جو در جنوب شرق، شرق و جنوب کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که روز سه شنبه این شرایط محدود به جنوب شرق کشور خواهد بود.

هوای پایتخت سردتر می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی ،احد  وظیفه ،مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اعلام این خبر گفت :امروز دوشنبه برای شمال شرق بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود که در بعدازظهر دوشنبه ضمن کاهش قابل توجه دما در شمال شرق و شرق کشور کاهش بارندگی گاهی با وزش باد شدید در این مناطق رخ خواهد داد.

به گفته او همچنین دوشنبه صبح در سواحل دریای خزر بارش به طور پراکنده تداوم یافته و به تدریج قطع خواهد شد.

وظیفه همچنین در مورد وضعیت آب و هوا در روز سه‌شنبه نیز گفت: در این روز کاهش فشار بر روی سواحل دریای خزر مخصوصا استان گیلان، وزش باد شدید جنوبی و افزایش قابل ملاحظه دما رخ خواهد داد. همچنین شدت بارش در روز دوشنبه و سه‌شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان وجود دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: درروز دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس و دریای عمان و تنگه هرمز مواج هستند. همچنین در روز چهارشنبه وضعیت دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

احد وظیفه در رابطه با وضعیت دمای سه روز آینده تهران بیشنه و کمینه دما را به ترتیب در رور دوشنبه 10 و 2 ، سه شنبه 9 و 1 و چهارشنبه هم 8 و صفر درجه سانتیگراد اعلام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست