اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230215817

هوا تا آخر هفته بارانی است

کد: 13951113230215817

https://goo.gl/dIqtod

، تهران , (اخبار رسمی): با ورود یک سامانه بارشی، از شب گذشته بارش باران و برف در مناطقی از کشور آغاز شده و تا جمعه ادامه خواهد داشت.

هوا تا آخر هفته بارانی است

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان با اعلام این خبر گفت:از بعد از ظهر چهارشنبه 95/11/13 با نفوذ جریانات سرد شمالی از شمال غرب و دریای خزر و همچنین ورود جریانات جنوبی، بر شدت بارش ها در مناطق ذکر شده افزوده می شود.

وظیفه با بیان این که پنجشنبه و جمعه گستره فعالیت این سامانه، اغلب مناطق کشور را در بر خواهد گرفت، افزود: از بعد از ظهر جمعه به تدریج از میزان بارش در نوار غربی کشور کاسته خواهد شد.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت : امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و از بعد از ظهر در خراسان رضوی بارش برف؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان، مازندران و قزوین؛ بارش باران گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات برف در فارس، شمال و شرق خوزستان، شمال کرمان، جنوب یزد، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و در بوشهر بارش باران گاهی با رعد و برق را خواهیم داشت.
وظیفه درباره وضعیت بارش کشور طی پنجشنبه 1395/11/14 گفت: در این روز بارش شدید باران و در ارتفاعات برف در گیلان و مازندران؛ بارش برف و باران در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، ، شمال اصفهان، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی؛ بارش باران گاهی با رعد و برق در فارس، جنوب بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق یزد؛ بارش باران گاهی با رعد و برق و در کرمان ارتفاعات برف رخ می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست