اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208555817

هوا برفی می شود

کد: 13951007208555817

https://goo.gl/iJsRL0

، تهران , (اخبار رسمی): از امروز با ورود سامانه بارشی جدیدی، بارش باران و برف در زاگرس مرکزی آغاز می شود.

هوا برفی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، با اعلام این خبر گفت:به تدریج بارش در غرب، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شمال غرب کاهش و در جنوب غرب و دامنه های زاگرس مرکزی تشدید می شود.
وی با اشاره به تداوم بارش ها در زاگرس مرکزی و گسترش آن در بعد از ظهر در مناطقی از شمال شرق کشور، تصریح کرد: بارش باران و برف ابتدا در استان های واقع در زاگرس مرکزی و سپس جنوب غرب، غرب و از بعد از ظهر در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شمال غرب آغاز خواهد شد.
وظیفه با بیان این که بارش ها در جنوب غرب و غرب کشور گاهی با رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود، نسبت به لغزندگی و کاهش دید افقی در جاده های کوهستانی و اختلال در تردد جاده ای این مناطق به سبب بارش برف هشدار داد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]