اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216485817

افزایش آلاینده های جوی در 6 مرکز استان

کد: 13951019216485817

https://goo.gl/Ao0FDT

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به پایداری نسبی در اغلب نقاط کشور، تا روز دوشنبه 95/10/20 برای تبریز، تهران، کرج، اصفهان، اراک و مشهد افزایش آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

افزایش آلاینده های جوی در 6 مرکز استان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان این خبر را  اعلام کردو گفت:در این مدت در سواحل شمالی کشور، افزایش نسبی دما و برای استان های گیلان و اردبیل در بعضی ساعات همراه با وزش باد به نسبت شدید جنوبی پیش بینی می شود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان این که یکشنبه و دوشنبه در نوار مرزی آذربایجان غربی بارش خفیف برف در بعضی ساعات دور از انتظار نیست، افزود: روز دوشنبه در برخی مناطق دامنه های زاگرس مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست