اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004205675817

باد و باران به داد تهران می رسد

کد: 13951004205675817

https://goo.gl/ZIDU5Q

، تهران , (اخبار رسمی): نفوذ سامانه بارشی از امشب تا روز یکشنبه همراه با وزش باد موجب کاهش آلاینده های جوی شده و کیفیت هوای تهران را سالم می کند.

باد و باران به داد تهران می رسد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی ، این سازمان  با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که  آسمان تهران استان امروز به ویژه در بخش های مرکزی و جنوبی غبارآلود و از لحاظ کیفیت هوا در شرایط ناسالم است.
 براساس این گزارش، این شرایط موقتی بوده و با نفوذ سامانه بارشی از امشب و در روز یکشنبه بارندگی گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود که در ارتفاعات به صورت بارش برف همراه با مه، در مناطق مرکزی به صورت باران و برف و در بخش های جنوبی باران خفیف را خواهیم داشت.
 کمینه و بیشینه دمای شهر تهران در روزهای  شنبه و یکشنبه به ترتیب  (3 و 10) و (1 و 8) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
 همچنین ایستگاه ورامین و فیروزکوه با 9 و 13- درجه سانتیگراد، گرمترین و سردترین دما را در بین مناطق استان طی 24 ساعت گذشته داشته اند.
 گفتنی است براساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، شاخص کیفیت هوای شهر تهران منتهی به ساعت 11 روز جمعه با عدد 152 در شرایط ناسالم (وضعیت قرمز) قرار داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست