اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051375935110

راهکاری برای بهبود فرهنگ سازمانی

ناهار خود را سرمیز سفارش دهید

کد: 1395051375935110

http://goo.gl/bsE39s

، تهران , (اخبار رسمی): غذا یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین آیتم‌های یک فرهنگ است. فارغ از محتویات غذا، این‌که شما در چه حالتی، با چه سبکی و چه کسانی غذا می‌خورید حرف‌ های زیادی راجع به شما می‌زند.

سرمیز راهکاری برای بهبود فرهنگ سازمانی

روان‌شناسان سال‌هاست به این نتیجه رسیده‌اند که غذای مشترک، فرهنگ و خلق و خوی مشترک می‌سازد. یکی از دغدغه‌های امروزی شرکت‌ها وسازمان‌ها در هر سایز و اندازه‌ای، توجه و مراقبت از فرهنگ سازمانی است. فرهنگ و رفتار سازمانی به معنای ارزش‌ها و اولویت‌های مشترک میان افراد یک گروه یا سازمان است. با این‌که از سال‌های پیش مفهوم فرهنگ سازمانی وارد علم مدیریت شده است اما تغییرات سریع و بسترهای متفاوت سازمان‌های امروز نشان می‌دهد که توجه به این مفهوم باید به صورت پویا، انعطاف‌پذیر و همیشه در به‌ روزترین حالت ممکن اتفاق بیافتد.

این فرهنگ سازمان شماست که در اعضای گروه‌تان ایجاد انگیزه می‌کند برای این‌که در قبول مسئولیت‌ها و انجام امور مربوط به سازمان بهترین عملکرد را داشته باشند. یک فرهنگ مراقبتی و حمایتی خوب می‌تواند کارکنان یک سازمان را در یک مسیر متحد کرده و برای رسیدن به هدف به آن‌ها انرژی دهد.

بسته به اولویت‌ها و اهداف سازمان، روش‌های مختلفی برای مراقبت از این فرهنگ سازمانی وجود دارد اما راهکاری که کسب و کار سرمیز به آن رسیده و به نظر می‌رسید که یکی از عمومی‌ترین سرویس‌ها و مناسب هر سازمانی باشد: ناهار دور هم در محل کار.

سرمیز، منوی متنوعی از بهترین رستوران‌های تهران را به صورت هفتگی به اعضایش می‌دهد. شما می‌توانید برای کارکنان شرکت و سازمان‌تان یک پنل اختصاصی داشته و اعضا غذاهای موردعلاقه‌شان را از منوی غذای شرکتی انتخاب کنند. باقی کارها با سرمیز است. غذا را از رستوران‌های مختلف، تهیه غذا یا کترینگ می‌گیرد و به صورت یک‌ جا در یک زمان از قبل مشخص شده به دست شما می‌رساند و می‌توان تجربه‌ رفتاری غذاخوردن کنار هم و به صورت جمعی را بدون کار اضافه در داخل دفتر و دردسرهای ارتباط با رستوران‌ها، در سازمان وارد کرد. 

کافی است با سرمیز هماهنگ باشید.

با توجه به این‌که روال پرداخت نیز در امور مالی و حتی برای اعضای سازمان‌های مختلف با هم متفاوت است، سرمیز برای شیوه پرداخت نیز انعطاف‌پذیری بالایی دارد و بسته به اولویت‌های مالی شرکت می‌توان آن را پیش برد.

یکی از دردسرهای شرکت‌هایی که برای کارکنان خود غذا تهیه می‌کنند، پایین آمدن کیفیت غذا بعد از روزهای اول قرارداد با یک رستوران یا تهیه غذای خاص است. سرمیز این مشکل را حل کرده؛ نه تنها بر کیفیت غذا به صورت روزانه نظارت می‌کند، بلکه این امکان وجود دارد که به سرعت رستوران و منوی شرکتی جدیدی با سرویس‌دهنده‌ی قبلی جایگزین شود.

در واقع با سرمیز به سازمان‌تان با کیفیت بهتری امتیاز می‌دهید و در عین حال به سلیقه‌های مختلف نیز احترام می‌گذارید. این یعنی انگیزه‌ی بیشتر برای مسئولیت‌پذیری بالاتر و طبعاً وفاداری و نتایج بهتر.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرمیز

سرمیز اولین وب سرویس ثبت سفارش غذای شرکتی است که جهت بهبود روند ثبت سفارش توسط پرسنل، سرویس دهی مناسب که توسط تیم سرمیز پیگیری و کنترل میشود سرمیز راهکاری برای بهبود فرهنگ سازمانی یکی از دغدغه‌های امروزی شرکت‌ها وسازمان‌ها در هر سایز و اندازه‌ای، توجه و مراقبت از فرهنگ سازمانی است. فرهنگ و رفتار […]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان