اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051376015405

مدیرعامل بانک سپه:

بدهکار بانکی 500میلیاردی بانکی به دام افتاد

کد: 1395051376015405

http://goo.gl/VCSdHD

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک سپه از دستگیری یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی با همکاری قوه قضائیه، نیروی انتظامی و پلیس آگاهی تهران و با دستور سرپرست دادسرای امور اقتصادی خبرداد.

بدهکار بانکی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی مدیر عامل این بانک گفت: با طرح شکایت کیفری مبنی بر تحصیل مال از طریق نامشروع و صدور چک بلامحل در دادسرای امور اقتصادی و دادگستری شهرستان قزوین، یکی از بزرگترین بدهکاران بانک سپه با رقم بدهی بالغ بر یکهزار و 500 میلیارد ریال دستگیر شد.

وی افزود: این بدهکار که بخش عمده وجوه مذکور را به نحو نامشروع تحصیل کرده و از سال 1386 تاکنون متواری بود، توسط  گرفتار شد.

رئیس هیأت مدیره بانک سپه گفت: متهم که پیش از این برغم صدور احکام قضایی متعدد علیه وی و گذشت بالغ بر 4سال از صدور حکم، تاکنون دستگیر نشده بود با پیگیری و شناسایی محل اختفای وی توسط کارکنان بانک سپه و با همکاری نیروی انتظامی و اداره 28 پلیس آگاهی تهران و اخذ دستور از سرپرست دادسرای امور اقتصادی، طی عملیات پیچیده پلیسی در عصر روز چهارشنبه ششم مردادماه 95 دستگیر و روانه زندان شد.

وی افزود: پرونده جهت اعمال مجازات قانونی و استرداد وجوه بیت المال، تحویل مقامات قضایی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سپه

در آغاز سال 1304 شمسی که هنوز آرامش در سراسر کشور و فعالیت‌های عمومی در شئون مختلف اجتماعی محسوس نشده بود و تأثیر شگرف عوامل اقتصادی و بازرگانی در حیات سیاسی مملکت نمودی نداشت. نخستین بانک ایرانی در 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با سرمایه 3,883,950 ریال در محلی محدود – چند باب مغازه – تأسیس شد و در 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه