اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051476685793

در روز 15 مرداد

آزمون جامع دوره های گردشگری برگزار می شود

کد: 1395051476685793

http://goo.gl/mwrmE2

، تهران , (اخبار رسمی): آزمون جامع راهنمایان تور و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی فردا به صورت همزمان در استان های کشور برگزار می شود.

آزمون جامع دوره های گردشگری برگزار می شود

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری متشکل از «مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی»، « راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی»، «راهنمایان طبیعت گردی» و «راهنمایان زمین گردشگری» به صورت سراسری در 26 استان و مناطق آزاد برگزار می شود  و بیش از 4 هزار داوطلب در آن حضور خواهند یافت.

شرکت کنندگان این آزمون که پیش از این دوره های آموزشی مربوطه را در موسسات تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پشت سر گذاشته  اند برای کسب گواهینامه و ورود به بازار کار در صنعت گردشگری به رقابت خواهند پرداخت.

آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری تهران در محل دبیرستان البرز برگزار خواهد شد و همزمان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، چهار محال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان، یزد و منطقه آزاد کیش برگزار کننده رقابت مذکور خواهند بود.

فردا 15 مرداد ماه جاری از ساعت 9 الی 10/15 آزمون مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و از ساعت 11 الی 13/30آزمون جامع راهنمایان به صورت سراسری در استان های نام برده برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری

گردشگری در سرزمین ایران از پیشینه‌های چند هزار ساله برخوردار است. در تمامی دوران باستان، تا قبل از اسلام مستندات تاریخی حکایت از گسترش شهرها، راه‌ها و اقامتگاه‌ها در سرزمین پهناور ایران دارد. آثار مکتوب‌ بر جای مانده حاکی از سفر یونانیان و رومیان به ایران است، اگرچه از سیاحانی که قبل از اسلام به ایران سفر کرده‌اند اطلاع دقیقی در دست نیست. در قرون اولیه پس از اسلام، بعد از پشت سر نهادن یک دوره بحرانی، رویکرد ادبی، فرهنگی و علمی در ایران آغاز شد و از رونقی بی‌نظیر برخورداد گردید . شاعران و نویسندگان به گشت و گذار در سرزمین اسلامی پرداختند که حاصل آن سفرنامه‌هایی بود که اکنون بر جای مانده و از خلال آنها می‌توان با جغرافیا، فرهنگ و تمدن آن روزگار آشنا شد. از جمله معروفترین این جهانگردان می‌توان به ناصرخسرو قبادیانی شاعر، فیلسوف و سفرنامه‌نویس قرن پنجم اشاره کرد. از سوی دیگر به تدریج و به ویژه طی قرون هفتم به بعد جهانگردان غربی نیز در پی سفر به شرق و از جمله ایران برآمدند. در همان دوران اقامتگاه‌هایی در ایران تأسیس شد که بسیاری از آنها همچنان بر جای مانده است. ایران در دوران صفویه و علی‌الخصوص در دوره شاه عباس اول به عنوان کشوری جذاب نظر بسیاری از جهانگردان اروپایی را به خود جلب کرد. به همین دلیل می‌توان دوره سلطنت شاه عباس اول تا انقراض سلسله صفوی را یکی از مهمترین ادوار توسعه جهانگردی در ایران به حساب آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان